جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آبان 1395     
تونل زیر شهری استکهلم سال آینده افتتاح می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مدیر زیرساخت های ملی سازمان حمل و نقل سوئد اعلام کرده تونل زیر شهری 6 کیلومتری Citybanan در استکهلم در جولای سال 2017 به بهره برداری می رسد.

این مسیر شمال به جنوب که از سال 2009 در دست ساخت است خدمات حمل و نقل شهری پایتخت سوئد را در بر داشته و ظرفیت ریلی این شهر را دو برابر می کند. این امر به افزایش قطارهای داخل شهری، مسافران محلی و قطارهای باری برای استفاده از خط اصلی کنونی در مرکز استکلهم کمک می کند. به گفته این سازمان، خدمات حمل و نقل Pendeltåg استکهلم در حال حاضر حدود 60 درصد از ترافیک در این بخش از خط را به خود اختصاص داده است.

Citybanan توسط سازمان حمل و نقل سوئد و با همکاری شورای شهر استکهلم ساخته می شود. این تونل که در استکهلم از Södra به Tomteboda کشیده شده دارای دو ایستگاه زیرزمینی جدید در استکهلم سیتی و Odenplan است که تقاطعی با مترو خواهند داشت. ایستگاه Odenplan جایگزین ایستگاه Karlberg کنونی می شود که پس از انتقال خدمات شهری به داخل این تونل جدید تعطیل خواهد شد. هم چنین به عنوان بخشی از این پروژه، خط جدید 1.4 کیلومتری به سمت جنوب پایتخت و پل های هوایی در Alvsjö و Tomteboda ساخته شده اند که به جداسازی قطارهای شهری از خدمات راه دور کمک می کنند.

به گفته مدیر این پروژه، Kjell-Åke Averstad، افتتاح Citybanan به افزایش تعداد خدمات شهری و بهبود زمان بندی کمک می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: