جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آبان 1395     
معاون شهردار تهران گفت :
پروژه بزرگراه شهید شوشتری نیازمند اختصاص زمان بیشتر برای دریافت مجوزها است

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون برنامه ریزی ، توسعه شهری و امورشورا شهرداری تهران درباره وضعیت بزرگراه شهید شوشتری اظهارکرد: اگر منابع تعریف شده در تبصره 23 بودجه سال 95 تامین شود، بحث منابع مالی بزرگراه شهید شوشتری نیز درست می شود.

ناصر امانی اظهار کرد: اعتبار ساخت بزرگراه شهید شوشتری در تبصره 23 بودجه سال 95 شهرداری تهران تعیین شده است که شهرداری تهران نیز بر اساس اولویت های تعیین شده در این تبصره عمل می کند.

به گفته معاون برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران واگذاری اعتبار به پروژه های در دست احداث مدیریت شهری بر اساس اولویت های تعیین شده از سوی شورا است به طوری که در صورتی تامین اعتبارات پیش بینی شده در تبصره 23 ، اولویت اول بحث مربوط به مترو است و بعد از آن پرداخت مطالبات به پیمانکاران قرار دارد و سپس اعتباریک سری پروژه ها تعریف شده است.

وی افزود: واقعیت آن است که در خصوص پروژه بزرگراه شهید شوشتری مشکلات فنی وجود دارد به طوری که بحث عبور این بزرگراه از پارک سرخه حصار سبب شده است تا هم طراحی این پروژه و هم بحث گرفتن مجوزهای لازم از سازمان محیط زیست مطرح است.

امانی خاطرنشان کرد: در رابطه با ساخت بزرگراه شهید شوشتری توافقاتی نیز باید با نیروهای مسلح صورت بگیرد که این امر نیازمند اختصاص زمان بیشتری است و همین مسائل پیش روی پروژه قرار دارد که باید ابتدا این مسائل پشت سر گذاشته شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: