جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آبان 1395     
معاون شهردار منطقه 19 خبر داد
اجرای برنامه های حمایتی و بازدید از 221 معلول شناسایی شده در منطقه 19

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از شناسایی و راستی آزمایی معلولین این منطقه با هدف ارائه خدمات حمایتی خبر داد.

حمید بهرامی گفت: تاکنون 221 معلول در این منطقه شناسایی و پس از راستی آزمایی، اطلاعات ثبت و پرونده برای حمایت از آنان تشکیل شده است.

وی جذب حمایت های خیرین برای کمک به معلولین را از اقدامات مهم صورت گرفته اعلام کرد و گفت: در همین راستا از ظرفیت مجمع خیرین منطقه که به تازگی آغاز به کار کرده است استفاده می شود.

بهرامی در تشریح فعالیتهای انجام شده ویژه معلولین منطقه بیان کرد: این حوزه ضمن ارائه نمایش های سلامت محور و جشنواره صبحانه سالم در مدارس استثنایی، خدمات مختلفی را نیز به اعضای کانون معلولان منطقه ارائه می دهد که برگزاری اردوها و کلاسهای آموزشی، خدمات ویزیت رایگان پزشکی، برگزاری جشن تولد ویژه اعضای کانون معلولین و اختصاص غرفه های خود اشتغالی از جمله آنها است.

به گفته این مسئول هر هفته ازخانواده یک معلول منطقه با حضور شهردار و مدیران شهری منطقه بازدید می شود ضمن اینکه شهردارن نواحی نیز این اقدام را به شکل برنامه ریزی شده در اولویت فعالیتهای اجرایی خود قرار داده اند.

بهرامی تصریح کرد: طی بازدید از خانواده های افراد معلول و توان یاب ضمن آگاهی از نیازهای آنان، بسته های سبد كالا شامل ارزاق و مايحتاج ضروري مصرفي بین این خانواده ها توزیع می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: