جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آبان 1395     
بهره برداری از خط 6 و 7 مترو تا پایان سال جاری

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در مراسم افتتاح ایستگاه شهید صیاد شیرازی از خط 3 مترو تهران گفت: بومی سازی در عملیات عمرانی ساخت ایستگاه های مترو در سالهای اخیر تا حد زیادی پیشرفت داشته است.

هابیل درویش در ادامه این مراسم افتتاحیه افزود: بخش سیگنالینگ حساس ترین و مهمترین قسمت مترو است که از سال 90 به بعد بومی سازی شده و در کشور تولید می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت مترو تهران بر روی بومی سازی 85 درصد از تولید تجهیزات و بخش های عمرانی هدفگذاری کرده است.

وی اظهار داشت: تا پایان سال جاری 100 کیلومتر از ایستگاه های در حال ساخت مترو به بهره برداری خواهد رسید لذا این سرعت بهره برداری در دنیا بی نظیر است چرا که امروز تقریبا در بخش ساخت واگن پیش قدم هستیم.

وی با اشاره به توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی پایتخت (مترو) بیان کرد: پیگیری واگذاری 1000 دستگاه واگن از سوی دولت به شرکت مترو تهران در حال انجام است و امیدواریم هر چه سریعتر این واگن ها در اختیار شرکت مترو قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در ساخت ایستگاه های مترو از مشاورین بنام و درجه یک استفاده می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود حفره های بسیار در جنوب شهر تهران شرکت مترو در مسیر بهره برداری ایستگاهها اقدام به تحکیم مناطق در راستای رفاه حال شهروندان می کند.

درویش با اشاره به خط 6 و 7 مترو تهران عنوان کرد: خط 6 و 7 مترو واقع در جنوب شهر تهران تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه بیش از 20 هزار نفر در تونل های مترو مشغول خدمت هستند، ابراز داشت: امیدواریم با زحمات کلیه کسانی که در عرصه ساخت ایستگاه های مترو فعالیت دارند شاهد رشد چشمگیر ناوگان حمل و نقل ریلی تهران (مترو) باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: