جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آبان 1395     
قالیباف در مراسم افتتاحیه ایستگاه شهید صیاد شیرازی:
هوشمند سازی شبکه های حمل و نقلی پایتخت از جمله فعالیت مورد توجه مدیریت شهری است

به گزارش گروه خبر اول سایت شهرداری نیوز، شهردار محترم شهر تهران در مراسم افتتاح ایستگاه شهید صیاد شیرازی از خط 3 مترو تهران در صبح امروز گفت: ایستگاه شهید صیاد شیرازی با تلاش زحمت کشان این عرصه در زیر زمین با شرایط بسیار سخت امروز به بهره برداری می رسد.

دکتر محمد باقر قالیباف در ادامه این مراسم افزود: بیش از 20 هزار نفر (اعم از مدیران، طراحان، مهندسین، کارگران و سایر زحمت کشان این عرصه) به طور شبانه روز مشغول به خدمت در جهت توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی تهران (مترو) هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در تلاش است پروژه های عمرانی را در کوتاه ترین زمان به بهره برداری رساند، تصریح کرد: اجرای هر طرح عمرانی مشقات بسیاری به همراه دارد و از این جهت از مردم عزیزی که در حاشیه ایستگاهها سکونت دارند به علت طولانی بودن پروژه عمرانی عذرخواهی می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح ایستگاه شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: این ایستگاه به نام شهید گرانقدر صیاد شیرازی نامگذاری شده است لذا هیچگاه نباید نام این چهره بیاد ماندنی دوران مبارزه و دفاع مقدس که یک افسر متدین قبل از انقلاب و یک مجاهد و رزمنده واقعی در دوران جنگ و پس از پیروزی انقلاب بوده از یادها فراموش شود.

وی بیان کرد: نقش شهید صیاد شیرازی در زنده نگه داشتن راه و خط امام خمینی (ره) بی بدیل و بی نظیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه فعالیت های شهرداری تهران در حوزه های مختلف منطبق بر اولویت های شهر است.

وی عنوان کرد: هوشمند سازی شبکه های حمل و نقلی پایتخت (از جمله مترو) از فعالیت های مورد توجه مدیریت شهری می باشد.

وی در ادامه این مراسم ابراز داشت: مهمترین چالش پایتخت در حال حاضر آلودگی هوا است لذا یکی از اقدامات موثر و تاثیر گذار در کاهش آلودگی هوا از منظر ایجابی توسعه حمل و نقل عمومی است.

دکتر قالیباف اذعان داشت: مجموعه شهرداری تهران در تلاش است تا در این دوره مدیریتی نسبت به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به طور جدی توجه شود و تا قبل از پایان این دوره 7 خط مترو تهران به بهره برداری رسد.

شهردار محترم شهر تهران در پایان این مراسم افتتاحیه افزود: توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی در شرایط کنونی رکود اقتصادی کشور راحت نیست و با مشقات بسیاری همراه است ولی ما در تلاشیم تا هرچه سریعتر ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت تکمیل گردد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: