جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آبان 1395     
نقاط بی دفاع شهری شمال تهران کنترل مستمر می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، جهت کاهش آسیب های اجتماعی و جمع آوری افراد کارتن خواب و بی خانمان، نقاط بی دفاع شهری به صورت مستمربازدید و کنترل می شود.

حسین فتحی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: پیمایش و بازدید میدانی از نقاط آسیب خیز شهری شمال تهران به صورت مستمر با حضور کارشناسان اجتماعی و گروه انضباط شهری در نقاطی چون بوستان آرزو ، حاشیه رودخانه مقصودبیک، اطراف پمپ بنزین ولنجک، خیابان محمودیه، بوستان قلمستان باغ فردوس، اطراف امامزاده صالح (ع)و بازار تجریش و... اجرا می شود.

مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 12 مرحله  طرح جمع آوری شبانه و ضربتی کارتن خوابها و متکدیان در سطح منطقه یک هر دو یا سه هفته یکبار در نقاط آسیب پذیر انجام و این افراد به گرمخانه های سطح شهر تهران منتقل شدند.

وی گفت: در این بازدیدها ضمن نظارت بر اماکن بی دفاع شهری و جمع آوری افراد کارتن خواب و بی خانمان با شهروندان حاضر در بوستانها و معابر عمومی در خصوص نتیجه اجرای طرح های ضربتی  بحث و تبادل نظر شد.

فتحی تصریح کرد: در نظر سنجی های انجام شده در این بازدیدها، شهروندان ضمن تشکر در اجرای طرح های مستمر جمع آوری کارتن خوابها، خواستار ادامه این طرح ها شدند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: