جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آبان 1395     
بازمهندسی خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی قلب تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری  شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 از بازمهندسی خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه خبر داد و گفت: به دنبال پاکسازی منظر شهری از از وضعیت نامناسب محل های تجمع وسائط حمل و نقل عمومی در مقاصد و معابر ترددی هستیم.

ولی مسگر نجاتی با بیان اینکه پس از مصوبه کمیته حمل ونقل عمومی به دنبال استفاده از ظرفیت پایانه های اتوبوسرانی مناطق همجوار خواهیم بود، گفت: پیش بینی می شود به این طریق میادین مهم منطقه همچون میدان ولیعصر، میدان انقلاب، میدان هفت تیر و تقاطع مطهری ولیعصر ساماندهی شوند.

وی توضیح داد: بر این اساس اتوبوس هایی که به صورت پراکنده در سطح معابر متوقف هستند جمع آوری و به پایانه های همجوار منتقل می شوند.

نجاتی همچنین از ساماندهی خطوط موازی اتوبوسرانی سطح منطقه خبر داد و گفت: در برخی مسیرها دو خط مجزا در یک مسیر مساوی به شهروندان خدمت رسانی می کنند و به دنبال آن هستیم که این خطوط را ادغام و در یک خط مجزا معرفی کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 همچنین از افزایش ظرفیت پایانه ولفجر خبر داد و گفت: به دنبال تملک زمین های مقابل پایانه ولفجر هستیم تا با گسترش ظرفیت پایانه خط های جدید اتوبوسرانی را به آن اضافه کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: