جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آبان 1395     
امضای قرارداد جدید برای توسعه سیستم های دریافت کرایه در آتلانتا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، یکی از مقامات شرکت Cubic Corp. (CTS) از امضای قرارداد توسعه دوساله 12.7 میلیون دلاری با سازمان حمل و نقل شهری آتلانتا (MARTA) به منظور ارائه خدمات و نگهداری سیستم های دریافت کرایه خودکار خبر داده است.

این قرارداد هم چنین شامل گزینه های برای ارتقای مسیرهای کنونی سیستم های حمل و نقل به منظور پشتیبانی از به روز رسانی های آینده است که می تواند ارزش این قرارداد را به 52 میلیون دلار افزایش دهد.

در سال 2006، CTS طراحی Breeze Card را انجام و آن را تحویل MARTA داد که یک سیستم AFC مبتنی بر کارت است که به تکنولوژی بلیط هوشمند این شرکت مجهز است. از آن زمان این شرکت مسئولیت نگهداری و پشتیبانی این سیستم را بر عهده داشته است که توسط سازمان حمل و نقل منطقه ای جورجیا، ایالت های Cobb و Gwinnett و تراموای آتلانتا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم Breeze Card در حال حاضر بیش از 106 میلیون سفر در سال فراهم می سازد.

بر اساس قرارداد توسعه جدید، CTS به پشتیبانی ازسیستم های AFC ارائه شده به MARTA و شرکای منطقه ای آن ادامه می دهد. این پشتیبانی شامل خدمات سخت افزاری، خدمات نگهداری تعمیراتی و پیش گیرانه و پشتیبانی زیرساخت های محلی و هم چنین پشتیبانی نرم افزاری و مدیریت نگهداری است.

این قرارداد به توسعه و رشد خدمات حمل و نقل در داخل و خارج از آتلانتا کمک می کند که به سرعت تبدیل به یکی از مناطق در این ایالت می شود که رشد شهری سریعی دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: