جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 آبان 1395     
روندصعودی قیمت طلا ادامه دارد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر: یکی از علتهای اصلی افزایش قیمت جهانی طلا، مسائل سیاسی ( انتخابات ریاست جمهوری امریکا) است که باعث شده روند صعودی قیمت طلا تا هفته آینده ادامه داشته باشد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر: روند صعودی قیمت طلا ادامه داردمحمد کشتی آرای در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: سومین هفته پیاپی قیمت طلا افزایش یافته است و در هفته گذشته با افزایش 29 دلاری قیمت طلا روبرو بوده ایم.
وی ادامه داد: هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز 1305 دلار به فروش می رسد که یکی از علتهای اصلی افزایش قیمت طلا ، افزایش تقاضا و خرید در بازارهای جهانی است.
کشتی آرای افزود : کاهش ارزش سهام و افزایش تقاضا در بازارهای جهانی به دلیل ابهاماتی که مسائل سیاسی دنیا وجود دارد سرمایه داران را به سمت خرید طلا سوق داده و باعث شده است ما با افزایش قیمت طلا از اول سال 2016 میلادی تا امروز روبرو باشیم.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: از اول سال 2016 میلادی تا امروز حدود 20 درصد قیمت طلا در بازارهای جهانی رشد داشته است و ما در بازارهای داخلی نیز تحت تاثیر همین افزایش قیمت قرار گرفتیم.
وی ادامه داد: کاهش ارزش دلار و بالا رفتن تقاضا در بازارهای داخلی نیز باعث افزایش قیمت شده و این در حالی است که در یک و نیم ماه گذشته در بازارهای داخلی با افت تقاضا و افت داد و ستدها مواجه بودیم اما قیمت جهانی تاثیرگذار عمده بوده است.
کشتی آرای درباره ادامه روند افزایشی قیمت طلا گفت: قیمت طلا و بسیاری از بازارهای مالی تحت تاثیر انتخابات آمریکاست که سه شنبه هفته آینده برگزار می شود و این نوسانات تا سه شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و قیمت طلا افزایش پیدا می کند.
امروز هر اونس طلا 1305 دلار ، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و 115 هزار تومان ، طرح جدید یک میلیون و 123 هزار تومان، نیم سکه 563 هزار تومان، ربع سکه 298 هزار تومان ، سکه یک گرمی 187 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 114 هزار تومان به فروش رسیده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: