جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آبان 1395     
دیدار شهردار منطقه 3 با جانبازان اعصاب و روان

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 3 با جانبازان اعصاب و روان در بیمارستان روانپزشکی صدر دیدار کرد.

رضا دباغی در این دیدار با تک تک جانبازان بستری شده در این مرکز گفتگو کرد و  مشکلات و در دل های آنها را جویا شد .

در این دیدار همچنین 2 دستگاه تلویزیون ال سی دی جهت نصب در درمانگاه و بخش های درمانی به این مرکز از سوی شهردار منطقه اهدا شد.

در این بازدید شهردار منطقه همچنین با دکتر نصیری رئیس بیمارستان و دکتر میرابی مدیر داخلی این مجموعه که از فرزندان شهدا و ایثارگران دفاع مقدس هستند دیدار و گفتگو کرد و در خصوص برخی از درخواست های مورد نیاز این مرکز پزشکی قول مساعدت داد.

بيمارستان روانپزشكي صدر با كادر درماني متخصص و متعهد از بيمارستانهاي  تك تخصصي در رشته اعصاب و روان مي باشد كه با ارائه خدمات درماني و تشخيصي فعالیت می کند.

اين بيمارستان وابسته به بنياد شهيد و امور ايثارگران مي باشد و در  بزرگراه شهيد  آيت اله صدر ، ميدان پيروز ، خيابان شهيد براردان رحماني بن بست دلپذير واقع شده است .

اين مرکز با 40 تخت فعال  به عنوان بيمارستان روانپزشكي حاد ، وظيفه ارائه خدمات درماني مطلوب را به خانواده معظم شهدا ، جانبازان گرانقدر وايثارگران معززو عموم مردم جامعه را به عهده دارد.

 درمانگاه هاي تخصصي شامل اعصاب و روان (روانشناسي و مشاوره خانواده)؛ قلب و عروق و داروخانه اين بيمارستان جهت ارائه خدمات به صورت سرپايي در ايام هفته  به مراجعين محترم خدمت رساني مي كند.

 اين مركز داراي 40 تخت مصوب و 40 تخت فعال می باشد و  خدمات تشخیصی و درمانی خود را بصورت شبانه روزی به بیماران نیازمند  و همچنین خدمات سرپایی به بیماران اعصاب وروان ارائه می نمايد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: