جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آبان 1395     
توییت "چرا مرگ بر آمریکا" به اوباما توسط شهروندان منطقه 7

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 با اشاره به اجرای تئاتر خیابانی با موضوعات انقلابی و ضد استکباری در روزه 13 آبان گفت: در این روز  شهروندان " چرا مرگ بر آمریکا " را به رئیس جمهور آمریکا توییت کردند.

محمد رضا غلامی با اعلام این مطلب گفت: حضور هنرمندان شمسه از محلات چهارده گانه، برگزاری کارگاه خطاطی، نقاشی و کاریکاتور، نمایش خیابانی ، میز نقاشی ویژه دانش آموزان و کودکان، ایستگاه نرم افزار ویژه 13 آبان و ایستگاه توئیت برای رئیس جمهور آمریکا از جمله اقدامات این منطقه در غرفه فرهنگی مقابل لانه جاسوسی بود.

وی عنوان کرد: در راستای فرمان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در زمینه لزوم فعالیت فرهنگی شبانه روزی در مقابله با پروژه نفوذ دشمنان انقلاب در جهت هر چه با شکوه تر نمودن مراسم سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با غرفه فرهنگی - اجتماعی ویژه تبیین چرایی شعار " مرگ بر آمریکا " از شرکت کنندگان در این راهپیمایی شکوهمند استقبال و توییت مستقیم " چرا مرگ بر آمریکا " به رئیس جمهور آمریکا از سوی این منطقه اجرا شد.

معاون شهردار منطقه 7 درادامه به استفاده رایگان شهروندان از قرائت خانه و کتابخانه های مجموعه شهربانو منطقه به مناسبت روز ملّی مبارزه با استکبار اشاره کرد و افزود: ملت ایران سابقه درخشانی در دفاع از ارزشهای نظام و ولایت دارند به همین دلیل برگزاری هرچه باشکوهتر روز 13 آبان نماد مقاومت ملت ایران را در اولویت برنامه های خود قرار دادیم.

به گفته وی، اجرای تئاتر خیابانی با موضوعات انقلابی و ضد استکباری، تعبیه و استقرار ماکت تمام قد شهدای دفاع مقدس(نوجوان)، مدافع حرم، شهدای هسته ایی در مسیر راهپیمایی، هماهنگی و ساماندهی عموم شهروندان در محلات شهر تهران برای تسهیل حضور در راهپیمایی روز 13 آبان با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا(ع)، فضاسازی سرای محلات با موضوع ضد استکباری، اکران فیلم با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار در سالن های نمایش سرای محلات و مساجد تنها بخشی از اقدامات منطقه به مناسبت یوم الله  13 آبان بود.

غلامی در ادامه یادآور شد: تهیه و توزیع پرچم به سه رنگ سبز، سفید و قرمز با مضمون استکبارستیزی با محوریت سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، برگزاری نماز جماعت ظهر روز راهپیمایی و اجرای دعای وحدت، برگزاری مسابقات تفریحی با موضوع انقلابی متناسب با سنین نوجوانان در مسیر راهپیمایی 13 آبان، اجرای کارگاه نقاشی زنده با موضوع استکبارستیزی و شهدای دانش آموز در طول مسیر راهپیمایی با استفاده از ظرفیت گروه نقاشی شمسه، اجرای سرودهای انقلابی در مدارس، فضاسازی متناسب با گروه سنی دانش آموزی با موضوع ضد استکباری، توزیع مداد ویژه طراحی شده با مضمون شعارهای انقلابی به عنوان نماد دانش افزایی به دانش آموزان از دیگر برنامه هایی بود که از سوی این منطقه انجام شد.

وی یادآور شد: توزیع نشریه خط حزب الله، اینفوگرافی بیانات مقام معظم رهبری، تبلیغات چرا مرگ بر آمریکا و تهران مدرسه ای برای همه از جمله تبلیغات محیطی بود که در روز 13 آبان از سوی این منطقه انجام شد.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه  7 افزود: 13 آبان که در تقویم  جمهوری اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

گفتنی است مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران به همراه جمعی از مدیران این حوزه از غرفه فرهنگی منطقه بازدید کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: