جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 آبان 1395     
فعالیت پنجمین جشنواره تسنیم در منطقه دو
کارگاه های آموزشی تسهیل گری در سطح محلات منطقه دو

 معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو از برگزاری کارگاه های آموزشی تسهیلگری در سطح محلات 21 گانه همزمان با آغاز پنجمین جشنواره تسنیم خبر داد .

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز ،" مسعود خسروی" با اعلام این خبر گفت : پنجمین جشنواره تسنیم  در دو بخش خلاقیت های فرهنگی هنری و ابتکارات جامعه محور  با تاکید بر " ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و کاهش فقر با محوریت " خانه های  خانواده و سبک زندگی" محلات 21 گانه منطقه 2 در حالی آغاز بکار کرد که این جشنواره در سال گذشته با استقبال خوب شهروندان و اجرای مطلوب آن توانست  بدرخشد .

خسروی گفت : پنجمین جشنواره تسنیم منطقه دو  با اجرای کارگاه های تسهیلگری در 10 محله منتخب و با موضوعات مختلف در بخش ابتکارات جامعه محور و اجرای کارگاه های آموزشی "خلاقیت با هنر بازیافت" در 9 محله درحال اجرا میباشد که در این راستا و با توجه به پایان کارگاه های تسهیلگری جلسات طراحی و اجرای پروژه های خرد محلی با موضوعات متنوع در سطح محلات آغاز شده  است .

وی با اشاره به مشارکت مطلوب بانوان شهر تهران از جشنواره تسنیم در طی دوره های گذشته و دوره جاری ، خاطر نشان کرد : نقش بانوان در خانواده به عنوان یک نقش محوری در چگونگی انتخاب سبک زندگی و تربیت فرزندان همیشه مورد تاکید و توجه بوده و این مهم با ایجاد برنامه های مشارکت طلبانه  از جمله جشنواره تسنیم  در مدیریت شهری گنجانده شده است و خوشبختانه شاهد آن هستیم که بانوان در سطح محلات در عرصه اجرای امور اجتماعی و طراحی پروژه های محلی و همدلی بسیار موفق بوده اند .

 خسروی همچنین افزود : امسال با برنامه ریزی انجام شده محوریت جشنواره بر اساس رسیدگی به محرومین و فقر زدایی میباشد که میتواند علاوه بر تحقق  روحیه مشارکت جویی و ارتقاء کیفیت زندگی بانوان نقش مهمی را در مسیر کاهش آسیب اجتماعی "فقر " که اصل مهمی در جهت توسعه اجتماعی محسوب میشود ، ایفا نماید .

وی در پایان تصریح کرد  : امید آن داریم تا با اجرای مطلوب جشنواره تسنیم گام مهمی را در دستیابی به اهداف کلان اجتماعی  مدیریت شهری برداریم .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: