جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آبان 1395     
کاشت 4000 اصله درخت و درختچه در بزرگراه های شمال شرق

گروه مناطق: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از بازپیرایی فضای سبز بزرگراه های شمال شرق تهران خبر داد و گفت: در آستانه فصل پاییز ، 4000 اصله درخت در حاشیه بزرگراه ها کاشت شد.

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، حسین سیگارودی با اعلام این خبر افزود: در ادامه طرح آسمان آبی زمین پاک و سلامت و آراستگی هرچه بیشتر شهر و استقبال از فصل زیبای پاییز،  بزرگراه های امام علی(ع)، شهیدان زین الدین، بابایی، باقری، رسالت و دماوند با کاشت درخت و درختچه؛ فضای شهر را زیباتر از گذشته کرد.

وی افزود:  در این عملیات گونه های مختلفی ازجمله پیروکانتا، نسترن، آلاله، یوکا، سرو خمره ای، پامپاس، ژونی پروس، زرشک و ... به فضای سبز شهری افزوده شد.

معاون خدمات شهری منطقه خاطرنشان کرد: به منظور صرفه جویی بیشتر در مصرف آب، تعداد زیادی از این گونه ها مانند سرو نقره ای، پامپاس گراس، اونوترا، ژونی پروس، لاواند و رزماری که دارای مقاومت بالایی به تنش های آبی می باشند و از نیاز آبی کمتری به سایر گونه ها برخوردار هستند، جایگزین مناسبی برای چمن کاری شدند.

سیگارودی در پایان گفت: در ادامه این عملیات می توان به حذف سرشاخه خشک  و خشکه زنی، کند و کوب و عملیات به زراعی و نظافت فضای سبز حاشیه های بزرگراه ها اشاره کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: