جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آبان 1395     
سفر یکروزه وزیر بهداشت به دماوند

خبرگزاری مهر: سید حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر چهارشنبه و در جریان سفر به شرق استان تهران، به شهرستان دماوند سفر کرد.

وزیر بهداشت و درمان در بدو ورود به شهرستان دماوند مورد استقبال جمعی از مسئولان این شهرستان از جمله فرماندار قرار گرفت.

قاضی زاده هاشمی سپس به شهر آبسرد سفر و با حضور در مراکز درمانی، از روند خدمت رسانی در حوزه بهداشتی و درمانی این شهر اطلاع پیدا و دستورات لازم را برای ارتقای وضعیت موجود صادر کرد.

در این بازدیدها، جمعی از مسئولان منطقه ای و استانی از جمله ائمه جمعه دماوند و شهرآبسرد، فرماندار دماوند و تعدادی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حضور داشتند.

برخی از مسئولان شهرستان دماوند نیز در حاشیه این بازدید، مشکلات و دغدغه های مردم این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان را یادآور و خواستار ارتقای وضعیت موجود شدند.

بازدید از بیمارستان های سوم شعبان و حضرت زهرا(س) نیز از بخش های مهم سفر یکروزه قاضی زاده هاشمی به شهرستان دماوند بود که با استقبال پرسنل و مردم حاضر در این مراکز بهداشتی و درمانی مواجه شد.

وزیر بهداشت و درمان در جریان این بازدید، از بخش های مختلف بیمارستان های سوم شعبان و حضرت زهرا(س) بازدید و بر ضرورت خدمت رسانی مطلوب به مردم شرق استان تهران تأکید کرد.

گفت و گو با پرستاران و بیماران حاضر در بخش های درمانی شهرستان دماوند نیز از جمله برنامه های پیش بینی شده قاضی زاده هاشمی در این سفر بود.

مسئولان شهرستان دماوند امیدوار هستند تا سفر وزیر بهداشت و درمان به این شهرستان موجب ارتقای وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: