جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 مهر 1393     
تهران پنج‌شنبه ۵ درجه خنک‌ می‌شود

تسنیم: فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز روی نوار شمالی کشور بارش باران پیش‌‌بینی شده است و همچنین در دامنه‌‌های البرز با کاهش دما مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه فردا در اواخر وقت از میزان بارش‌ها در شرق دریای خزر و شمال شرق کشور کاسته می‌شود، گفت: پنج‌شنبه در مناطق شرق کشور بارش باران خواهیم داشت و برای جنوب و جنوب شرق کشور طی 3 روز آینده رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز و فردا خلیج فارس مواج است، افزود: بعدازظهر امروز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در سمنان، شمال اصفهان، جنوب تهران، قم و مرکزی خواهیم داشت.

گودرزی بیان کرد: آسمان امروز تهران صاف و در بعدازظهر در جنوب تهران شاهد گرد و خاک خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نیمه‌شمالی کشور از امروز تا فردا 6 درجه کاهش دما خواهد داشت، اظهار داشت: امروز و فردا برای ارتفاعات تهران شاهد بارش باران هستیم و دمای امروز تهران 28، فردا 25 و پنج‌شنبه 23 درجه سانتی‌گراد خواهد بود درواقع در زور پنج‌شنبه شاهد کاهش 5 درجه‌ای دما خواهیم بود.

یک کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: در24 ساعت آینده 19 میلی‌متر بارش در فرودگاه رشت داشتیم همچنین می‌توان گفت شدت بارش‌ها امروز در گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی است و فردا این شدت در گیلان و غرب مازندران است که موجب آبگرفتگی معابر عمومی خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: