جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آبان 1395     
کلینتون، ترامپ راقلدر و متجاوزبه زنان خواند

شبکه خبری 'سی ان ان' آمریکا اعلام کرد، 'هیلاری کلینتون' در گردهمایی انتخاباتی اش در فلوریدا با هدف تغییر موضوع مساله تحقیق جدید پلیس فدرال آمریکا درباره 'ایمیل' های وی، از رقیب جمهوریخواه خود به عنوان یک قلدر یاد و او را به تجاوز به زنان متهم کرد.
 

به گزارش ایرنا به نقل از 'سی ان ان'، 'آلیسیا ماچادو' دختر شایسته سال، افتتاح مراسم گردهمایی کلینتون نامزد دمکرات ها را در فلوریدا به عهده داشت، کسی که ترامپ پس از انتخاب او به عنوان دختر شایسته، از او به عنوان 'دوشیزه خانه دار و پرخور' یاد کرده بود.
 
کلینتون گفت، ترامپ کسی نیست که بتواند الگویی برای دختران و پسران باشد. وقتی به آنچه او در طول 30 گذشته انجام داد، نگاهی اندازیم، مطمئنا می بینیم که او بخش زیادی از این سی سال را صرف کارهای سبک، توهین و تجاوز به زنان کرده است.
 
این در حالیست که نظرسنجی جدید شبکه ای.بی.سی (ABC) و روزنامه واشنگتن پست نشان می دهد که دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه یک درصد از کلینتون محبوب تر است.
 
طبق این نظرسنجی 46 درصد از رای دهندگان احتمالا به دونالد ترامپ و 45 درصد به هیلاری کلینتون رای خواهند داد. سایر آرا نیز میان نامزدهای احزاب دیگر تقسیم خواهد شد.
 
گرچه اختلاف یک درصدی محبوبیت میان ترامپ و کلینتون، با توجه به ضریب خطای نظرسنجی، ناچیز است و دو نامزد عملا پا به پای یکدیگر رقابت می کنند.
 
در عین حال نظرسنجی موسسه افکارسنجی راسموسن هم که از 27 تا 31 اکتبر (ششم تا دهم آبان) به عمل آمده است، آمار کلینتون و ترامپ را برابر 44 درصد اعلام کرده است.
 
این در شرایطی است که همچنان اغلب نظرسنجی ها کلینتون را پیشتاز رقابت ها معرفی می کنند. اختلاف آرای کلینتون و ترامپ در برخی از این نظرسنجی ها در هفته های گذشته گاه حتی دو رقمی شده است
 
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، 8 نوامبر برگزار می گردد.
 

ترامپ چندی پیش در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت، رسانه ‌های دروغگو و تحریف ‌گر که از هیلاری کلینتون دغل کار حمایت می‎ کنند، عامل تقلب در انتخابات هستند و در بسیاری از مراکز اخذ رای تقلب می‎شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: