جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 آبان 1395     
افتخاری دیگر برای سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران
تقدیر از طرح احیای رودخانه‌ها در سومین دوره جایزه بین‌المللی خشت طلایی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، طرح احیای رودخانه‌ها موفق به دریافت لوح تقدیر سومين دوره جايزه جهاني خشت طلايي تهران شد.

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه سومين دوره جايزه جهاني خشت طلايي تهران در باغ موزه دفاع مقدس، نتایج ارزیابی هیات داوران این جایزه بین‌المللی در 7 محور مختلف اعلام شد که براساس آن طرح احیای رودخانه‌های پایتخت از سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در محور تامین و توسعه زیرساخت‌ها، امکانات و خدمات ضروری شهر شایسته تقدیر شناخته شد.

در این محور علاوه بر طرح احیای رودخانه‌های شهر تهران که با شعار پیوند شهر، شهروندان و رودخانه‌ها شناخته می‌شود، پروژه مجموعه پل‌ها و میدان استقلال اصفهان، پروژه طراحی و احداث میدان "گائه اولنتی" میلان از ایتالیا و پروژه احداث پارک "سوپرکی‌لن" کپنهاک از دانمارک نیز مورد تقدیر قرار گرفتند و 2 پروژه "از خیابان شلوغ و پرترافیک تا بهشت پیاده‌روی" از وین اتریش و احداث بازارچه اجناس دست‌دوم در شهر امپنس بارسلونا از اسپانیا موفق به دریافت تندیس خشت طلایی تهران شدند.

گفتنی است در این دوره از جایزه جهانی خشت طلایی 255 پروژه خارجی از 85 کشور و 183 شهر دنیا و همچنین 164 پروژه داخلی از شهرهای مختلف کشور شرکت کرده بودند که سرانجام از میان آنها 9 پروژه خلاق و کارکردی شهری موفق به دریافت تندیس شده و 15 پروژه نیز ضمن اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند. هیئت داوران این جایزه بین‌المللی متشکل از 45 داور داخلی و خارجی اعم از کارشناسان و متخصصان خبره حوزه شهری بود. در مراسم اهدای جوایز علاوه بر کارشناسان و مدیران ارشد شهرداری تهران، شهرداران سارایوو، بعلبک و تعدادی از کلانشهرهای کشور حضور داشتند. لوح تقدیر از طرح احیای رودخانه‌های شهر تهران به طهمز احمدپور مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران اهدا شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: