جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 آبان 1395     
احداث پارکینگ عمومی ومجموعه ورزشی در بوستان 7 هکتاری تبسم

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، فاز سوم بوستان 7 هکتاری تبسم در محل اراضی قدیم انبار نفت تهران از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 با احداث پارکینگ عمومی  ومجموعه ورزشی در حال انجام است.

نصراله آبادیان شهردار منطقه 11، ضمن بیان این مطلب در ارتباط با پروژه های پیش بینی شده در فاز سوم بوستان تبسم ؛ با اشاره به پیشینه اراضی انبار نفت که سال های زیادی متروکه و محل تجمع معتادان و انواع بزه های اجتماعی شده بود؛ گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و رفع معضلات اجتماعی محله های جنوبی این منطقه؛ همچنین افزایش سرانه فضای سبز و فاضاهای تفریحی و ورزشی ؛عملیات احداث بوستان تبسم به وسعت 7 هکتار توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه در محل اراضی انبار نفت در دست انجام است که با توجه به فعالیت مترو جوادیه و نیاز به پارکینگ عمومی؛ در فاز سوم بوستان تبسم احداث پارکینگ عمومی پیش بینی شده است.

به گفته آبادیان همچنین احداث مجموعه ورزشی شامل 4 زمین چمن مصنوعی برای فوتبال،2 زمین والیبال،زمین بازی کودکان ،زمین اسکیت  و زمین با تجهیزات بدنسازی در حال اجرا است.

شهردار منطقه 11 تهران همچنین از احداث پیست پیاده روی به طول یک کیلومتر و بوستان قرآنی به عنوان سایر پروژه های پیش بینی شده در قالب فاز سوم بوستان تبسم خبر داد.

بوستان تبسم در میدان 9 دی ، خیابان شیخ محمدی ،نرسیده به پل جوادیه قرار دارد و هم اکنون عملیات احداث فاز سوم آن در در دست اقدام است که به زودی به بهره برداری و استفاده عموم خواهد رسید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: