جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 مهر 1393     
قيمت مسكن در مركز تهران /جدول

باشگاه خبرنگاران:  آپارتمان‌هایی که در مناطق مرکزی تهران واقع شده‌اند بیشتر کاربری اداری دارند تا مسکونی. تفاوت قیمت آپارتمان‌های زیر 50 متر در این منطقه متری یک تا 1/5 میلیون تومان بیشتر از خانه‌های با متراژ بالای 100 متر است. یکی از ویژگی‌های دیگر خانه‌هایی که در میدان انقلاب و اطراف آن واقع هستند کهنسال بودن است و عمر بیشتر آنها بالای 20 سال است.

 خانه‌ای با 91 متر زیربنا در یکی از فرعی‌های میدان انقلاب سه میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است اما خانه‌ای مشابه در تقاطع انقلاب خیابان فلسطین با متراژ 86 مترمربع، 4 میلیون و 500 هزار تومان در هر متر برای فروش گذاشته شده است. براساس مشاهده‌های میدانی خبرنگار «دنیای‌اقتصاد» آپارتمانی 50 متری در خیابان امیرآباد، کارگر شمالی، یک خوابه با قدمت چهار سال، متری 6 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده که ویژگی آن دارا بودن 6 خط تلفن اختصاصی است.

همچنین خانه‌ای 111 متری، سه خوابه با 30 سال عمر، در میدان انقلاب، جمالزاده متری سه میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رود، اما هنوز آپارتمان‌هایی با متراژ بالا در این منطقه مانده‌اند.

بیشتر خانه‌های نوساز دارای متراژ پایین و بیشتر خانه‌های با متراژ بالا دارای عمر بیشتری هستند که حکایت از اشتیاق متقاضیان خرید خانه در این منطقه به خانه‌های کوچک متراژ دارد. خانه‌ای واقع در پیچ شمیران با متراژ 91 متر، نوساز به قیمت چهارمیلیون و 950 هزار تومان برای فروش عرضه شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: