جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 مهر 1393     
ورود200 دستگاه اتوبوس دوکابین به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی شهرداری نیوز، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از جابه جایی روزانه 12 هزار مسافر از طریق خط پایانه لاله – پایانه افشار خبر داد .

پیمان سنندجی با اشاره به اینکه از ابتدای مهرماه خط ویژه اتوبوس در بزرگراه صدر حدفاصل پایانه لاله در بلوار ارتش تا پایانه افشار آغاز به کار کرده است، گفت :16 دستگاه اتوبوس تک کابین تازه نفس که به تازگی از سوی شهرداری تهران خریداری شده در این خط (پایانه لاله –پایانه افشار ) فعالیت می کنند .

به گفته مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران شهروندان اقبال خوبی از این خط داشته اند، به طوری که با گذشت 15 روز از آغاز فعالیت این خط روزانه 12 هزار نفر جابه جا می شوند .

وی در ادامه از ورود 200 دستگاه اتوبوس دوکابین به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران خبر داد و گفت :مراحل نهایی خرید به اتمام رسیده است تا پایان سال اتوبوس های تازه نفس وارد چرخه حمل و نقل پایتخت خواهند شد .

سنندجی ادامه داد: بارها گفته‌ام که سالانه 2 هزار اتوبوس در پایتخت فرسوده می‌شوند که برای جلوگیری از آثار مخرب زیست‌محیطی آنها باید اتوبوس‌های نو را جایگزین کنیم اما هنوز اتفاقی در این خصوص از سوی دولت نیفتاده است و هر روز بر تعداد این خودروهای آلاینده در شهر افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران بازسازی 450 دستگاه اتوبوس فرسوده در دست اقدام است که تاکنون 170 دستگاه اتوبوس نوسازی شده اند .

مدیرعامل شرکت واحد تاکید کرد : طبق مصوبه شورای شهر تهران شهرداری موظف است تا پایان امسال 450 دستگاه اتوبوس را نوسازی کند .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: