جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 آبان 1395     
مدیریت ناوگان اتوبوسرانی پایتخت بصورت کاملا هوشمند انجام می شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: 6 هزار و 500 دستگاه اتوبوس در شهر تهران وجود دارد لذا برای مدیریت این خودروها اقدام به بهره برداری از سیستم های هوشمند مدیریتی شده است.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: به کارگیری سیستم های هوشمند مدیریتی یکی از اولویت های اصلی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت است.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی از حدود 6 سال پیش آغاز شده است، تصریح کرد: در حال حاضر مدیریت ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به صورت کاملا هوشمند انجام می شود.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به تجهیزات هوشمندی که در ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران نصب شده (شامل GPSو دستگاههای کارتخوان) نظارت و مدیریت بر این حوزه از حمل و نقل عمومی به صورت آنلاین انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از دوربین های سطح شهر برای کنترل ترافیک و سرعت بخشیدن در تردد اتوبوسها موثر بوده است، اذعان داشت: کلیه این اقدامات در راستای رفاه حال شهروندان و جلب رضایت مسافران انجام شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم با نوسازی ناوگان اتوبوسرانی مدت زمان سرفاصله اتوبوسها در ورود به ایستگاه کاهش یابد.

سنندجی با اشاره به نوسازی ناوگان مینی بوسرانی پایتخت عنوان کرد: ثبت نام طرح نوسازی مینی بوسهای پایتخت از 15 مهرماه شروع شده و تاکنون ثبت نام 630 دستگاه مینی بوس در سایت نوسازی ناوگان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام نوسازی مینی بوسها تا پایان مهرماه انجام می شود، اظهار داشت: امیدواریم از اوایل آبان ماه سال جاری روند نوسازی و تحویل مینی بوسهای جدید انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در پایان ابراز داشت: شهرداری تهران براساس مصوبات شورای اسلامی شهر تسهیلات 20 میلیون تومانی بلاعوض را به نوسازی مینی بوسها اختصاص داده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: