جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 آبان 1395     
در صورت تصویب شورای شهر و تامین منابع مالی؛
نصب دیوارهای حائل به عنوان یک عامل افزایش دهنده ایمنی در ایستگاه های مترو

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تصویب یک فوریت طرح نصب درهای حائل در مترو تهران گفت: در صورت تصویب شورای اسلامی شهر تهران و تامین منابع مالی، شهرداری تهران نصب دیوارهای حائل را در مترو اجرا خواهد کرد.

مازیار حسینی با اشاره به اینکه  امروزه در اکثر کلان شهرهای دنیا زیرساخت های ریلی به عنوان اصلی ترین زیرساخت حمل و نقل عمومی درون شهری به سرعت در حال رشد و توسعه هستند، اظهارکرد: در حال حاضر به کارگیری تکنولوژی های نوین جهت تسهیل تردد و افزایش ایمنی استفاده کنندگان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به تصویب یک فوریت طرح درهای حائل در مترو تهران گفت: شهرداری تهران این آمادگی را دارد که در صورت تصویب شورای اسلامی شهر و تامین منابع مالی این پروژه را اجرا کند .

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: نصب دیوارهای حائل در ایستگاه های مترو ، پروژه ای پر هزینه است که در صورت تامین منابع مالی، شهرداری تهران به بهترین نحو آن را اجرا خواهد کرد .

حسینی در ادامه تاکید کرد: یک فوریت نصب دیوارهای حائل گرچه به عنوان یک عامل افزایش دهنده ایمنی در ایستگاه های مترو در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده اما در نظر داشته باشیم که در بسیاری از کشورهای دنیا این درها به دلایل متعدد اعم از وضعیت آب و هوایی مورد استفاده قرار گرفته اند. به عنوان مثال در سنگاپور درها صرفا به دلیل گرمای شدید هوا و اینکه سرمای داخل ایستگاه ها به هدر نرود، نصب شده است .

به گفته وی مطالعه نصب دیواهای حائل در معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در دست اقدام است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: