جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 آبان 1395     
ثبت نام 400 نفر برای اسقاط مینی بوس های فرسوده

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور از آغاز طرح نوسازی ناوگان مینی بوسرانی در کشور خبر داد و گفت : طرح نوسازی و خروج مینی بوس های فرسوده با اختصاص تسهیلات 4 درصدی در کشور آغاز شده است.

غلامرضا غضنفری در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت : با رفع موانع موجود برای اسقاط مینی بوس های فرسوده در کشور ، استارت نوسازی ها در ناوگان مینی بوسرانی در کشور زده شد.

وی تصریح کرد : با آغاز نوسازی های مینی بوس های فرسوده از 2 ماه گذشته تاکنون ، خوشبختانه اجرای این طرح با روند خوبی همراه است.

وی گفت : تاکنون حدود 400 نفر برای دریافت تسهیلات و اسقاط مینی بوس های فرسوده ثبت نام و تعداد 40 نفر از این افراد موفق به دریافت تسهیلات نوسازی شدند .

وی اظهار داشت : با توجه به نحوه تعامل و همکاری بانک ها نسبت به ارائه تسهیلات نوسازی و کندی در اجرای طرح ، بعید است تا پایان امسال بیش از 500 متقاضی موفق به دریافت تسهیلات نوسازی شوند.

وی با اشاره به روند کند طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده در کشور ، افزود : البته در تلاشیم تا روند اجرای طرح را با حمایت سازمان راهداری و همکاری بانک ها و شرکتهای خودروساز در تحویل به موقع خودروها تسریع شود.

مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور اظهار داشت : در طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده در کشور به کلیه متقاضیان تسهیلاتی معادل 70 درصد قیمت خودرو با بهره 4 درصد ارائه می شود.

غضنفری افزود : در این طرح ، شرکتهای ایران خودرو دیزل ، بهمن دیزل ، پیشرو دیزل ، و یکی دو شرکت داخلی مینی بوس های جایگزین را تامین می کنند.

وی تصریح کرد : از ابتدای طرح نوسازی ،30 نفر از متقاضیانی که موفق به دریافت تسهیلات شدند به دلیل مشکل شماره گذاری قادر به دریافت خودروی جایگزین نشده اند که پیش بینی می شود طی چند روز آینده این مشکل حل و خودروهای جایگزین را دریافت نمایند.

به گفته وی در حال حاضر46  هزار مینی بوس در ناوگان برون شهری کشور تردد می‌کند که از این میزان 90 درصد آنها فرسوده است این در حالی است که متوسط عمر ناوگان مینی بوسرانی 15 سال است و  متاسفانه 90 درصد مینی بوس ها در این ناوگان عمری 20 ساله داشته و فرسوده محسوب می شوند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: