جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 آبان 1395     
هوشيار خبر داد:
راه اندازي اولين اتوبوس گردشگري تهران در ماه هاي آينده

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، رئیس ستاد گردشگري شهرداري تهران از راه اندازي اولين اتوبوس گردشگري تهران در ماه هاي آينده خبر داد.

فرزاد هوشيار پارسيان با اعلام اين خبر، گفت: يك گردشگر خارجي و شهرستاني و نيز تهران، نياز دارد تا با مراجعه به رينگ گردشگري از خدمات گردشگري بهره مند شود.

اين مسئول با بيان اين كه گردشگري شهري در آموزش هاي شهروندي بسيار مؤثر است، افزود: علاوه بر اين ، منبع درآمدي پايدار براي مديريت شهرها نيز محسوب مي شود.

هوشيار با اشاره به اهميت ظرفيت گردشگري مذهبي موجود، اظهار كرد: يك و نيم ميليارد مسلمان در دنيا داريم كه بخش عمده اي از آن ها داراي در آمد مناسب هستند و علاقه دارند مقصدي را براي گردشگري انتخاب كنند كه شئونات اسلامي در آن رعايت شود كه با اين وجود مي توانيم با توسعه گردشگري اسلامي و مذهبي درآمد خوبي از جمعيت مسلمان كسب كنيم.

رييس ستاد گردشگري شهرداري تهران در ادامه با اشاره به گردشگري انقلاب اسلامي( از جماران تا لانه جاسوسي)، خاطر نشان كرد: در سراسر دنيا افرادي هستند كه علاقه مند به ديدن فرهنگ و تفكر انقلابي ما هستند و اين نوع گردشگري مخاطبان خاص خود را دارد، كه با برنامه ريزي، مي توان اين نوع گردشگري را نيز در پايتخت توسعه داد.

وي با اشاره به اهميت گردشگري در ايجاد شغل هاي زياد، گفت: ما امروز مي توانيم در گردشگري شهري تهران در صورت ايجاد زيرساخت هاي لازم بيش از ١٠٠ شغل ايجاد كنيم.

وي در پايان تاكيد كرد: ميراث ٤٥٠ ساله تهران در اختيار ماست، كه با برنامه ريزي اصولي مي توانيم گردشگري را در پايتخت توسعه دهيم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: