جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 آبان 1395     
بنا بر تاکید شهردار تهران صورت می گیرد؛
تامین مسکن کارکنان، پوشش های درمانی و ساماندهی وضعیت استخدامی سه ماموریت مهم معاونت منابع انسانی است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با حضور در منطقه 22 از پروژه بزرگ تعاونی مسکن مروارید شهر بازدید کرد و در جریان پیشرفت امور ساخت و ساز واحدهای مسکونی قرارگرفت

سید جعفر تشکری هاشمی در بازدید از پروژه تعاونی های مسکن مروارید با اشاره به اینکه تامین مسکن کارکنان همواره تاکید شهردار تهران است ، بکارگیری تمام توان برای سرعت بخشی به پیشرفت این پروژه را خواستار شد .

وی با بیان اینکه موقعیت مناسب جغرافیایی ، طراحی دقیق فنی و نقشه زیبا و استفاده از مصالح مرغوب و با دوام از جمله ویژگی های است که این پروژه را مورد توجه قرار داده است گفت : از تمامی ظرفیت های ممکن برای خانه دار شدن کارکنان استفاده می کنیم .

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران جدیت و پیگیری اعضای هیئت مدیره تعاونی های مسکن کارکنان را در پیشرفت و به پایان رساندن پروژه ها مورد تاکید قرار داد .

وی از تامین مسکن کارکنان ، پوشش های درمانی و ساماندهی وضعیت استخدامی به عنوان سه ماموریت مهم معاونت منابع انسانی که مطالبه جدی و مورد تاکید شهردار تهران است نام برد و اظهار داشت : همه تلاش و همت خود و همکاران معاونت توسعه منابع انسانی را بکار می گیریم تا در تحقق این ماموریت به توفیقات لازم دست یابیم .

تشکری هاشمی در ادامه این بازدید در نشستی صمیمی با چند تن از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره پروژه های در دست ساخت در جریان روند اجرای پروژه ها و مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت و تاکید کرد : موضوعات مطروحه در اولین جلسه ستاد ساماندهی مسکن شهرداری تهران پیگیری و اقدام مناسب به عمل خواهد آمد .

وی در پایان از ادامه داشتن بازدید پروژه های تعاونی مسکن کارکنان شهرداری تهران خبر داد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: