جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 مهر 1393     
بهره برداری 5 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در منطقه 22

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز، با بهره برداری از 5 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری جدید در قطب تفریحی تهران، شبکه دوچرخه سواری در این محدوده از شهر کاملتر می شود.

قاسم مولایی شهردار منطقه22 با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در سالهای اخیر دوچرخه سواری نه بعنوان یک تفریح بلکه بعنوان راه حلی برای کاهش ترافیک، جلوگیری از آلودگی هوا و ترویج حمل و نقل پاک مطرح شده است، منطقه 22 بعنوان دارنده یکی از طولانی ترین مسیرهای دوچرخه سواری کشور و منطقه ای که همواره به ارائه راهکارهای مفید برای کاهش آلودگی هوا و محیط زیست اهمیت داده است، در بازه های زمانی مختلف به گسترش مسیر دوچرخه طبق طرح تفصیلی مصوب منطقه اقدام کرده است.

وی افزود: « حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 از اوایل سال 92 به احداث بخش دیگری از مسیر دوچرخه حد فاصل مترو ایران خودرو (میدان پارالمپیک) تا بلوار دستواره اقدام کرد که بعنوان یکی از پروژه های آماده بهره برداری شهرداری منطقه در فهرست دهها پروژه آماده دیگر افتتاح دیگر قرار دارد. این مسیر با 5 کیلومتر مسافت با کاربری تفریحی و حمل و نقل پاک و با هدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه بعنوان یکی از وسایل حمل و نقل پاک درون شهری آماده بهره برداری است.

استفاده کنندگان از این مسیر پس از بهره برداری می توانند از بلوار دستواره با استفاده از مسیرهای پیش بینی و احداث شده دیگر در فاز شرقی بوستان جنگلی چیتگر، با استفاده از دوچرخه تا ایستگاه مترو چیتگر ادامه مسیر دهند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: