جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 مهر 1395     
حمل و نقل اتوبوسی به سمت فرودگاه یوجین لغو می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، یک سال پس از آغاز فعالیت خدمات اتوبوسی به سمت فرودگاه یوجین در اورگان، این خط تعطیل خواهد شد.

مقامات Lane Transit District اعلام کرده اند که مسیر ارتباطی به فرودگاه مسافران کمی را از زمان افتتاح خود در ماه دسامبر جذب کرده و از بین 2400 مسافر فرودگاه و کارکنانی که روزانه به آنجا رفت و آمد می کنند، روزانه به طور میانگین 7 مسافر از این خط اتوبوسی استفاده می کنند.

LTD، فرودگاه و Lane Community College در فصل پاییز توافق کردند که بودجه ای 100 هزار دلاری را برای ارائه خدمات مستقیم اتوبوسی به سمت فرودگاه به مدت یک سال تامین کنند. اما استقبال کم مسافران و هزینه 40 دلاری پیش بینی شده برای جابه جایی هر اتوبوس، ادامه این طرح را توجیه نکرد و منجر به انقضای این قرارداد شد.

خدمات اتوبوسی در این خط از 30 نوامبر پایان خواهد یافت.

سخن گوی LTD، گفت: "ما از این اتفاق خشنود نیستیم. انتظار داشتیم که مردم از خدمات اتوبوسی به سمت فرودگاه استقبال کنند و تصور می کردیم این خواسته مردم باشد."

در نظرسنجی انجام شده از مسافران دائمی فرودگاه قبل از اجرای این طرح مشخص شده بود که کارکنان، مسافران و دانش جویان Lane Community College در فرودگاه تمایل به استفاده از این خط حمل و نقل دارند. اما زمان رفت و آمد اتوبوس ها معمولا با زمان پرواز مسافران یا برنامه کاری کارکنان مطابقت نداشت.

این خط از روز دوشنبه تا جمعه به ارائه خدمات می پردازد و مسافران خط اتوبوسی 95 را به ایستگاه اتوبوسی در جاده فرودگاه می رساند. در این ایستگاه مسافران باید سوار اتوبوسی با 15 صندلی شوند که به فرودگاه رفت و آمد دارد. روزانه هشت اتوبوس به سمت فرودگاه می روند و بین ساعت های 6:07 صبح تا 7:06 بعدازظهر فعال هستند.

LTD این خط را تا ساعت 5 صبح آغاز نمی کند که همین امر زمان کافی را برای مسافرانی که پرواز اول صبح و قبل از ساعت 6 دارند فراهم نمی سازد. هم چنین شیفت کاری بسیاری از کارکنان این فرودگاه در نیمه شب پایان می یابد که در آن زمان خدمات اتوبوسی تعطیل شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: