جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 مهر 1395     
تشکری هاشمی خبر داد:
توسعه اختیارات حوزه های منابع انسانی مناطق، سازمان ها و شرکت ها

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، جلسه شورای مدیران ستادی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به ریاست تشکری هاشمی با موضوع تمرکز زدایی فعالیت ها از حوزه ستاد برگزار شد.

سید جعفر تشکری هاشمی در جلسه شورای مدیران این حوزه، با تأکید بر تسهیل امور کارکنان و سرعت بیشتر در رسیدگی موضوعات آنان، بررسی زمینه های تحقق آنرا در تمامی ادارات کل و حوزه ها خواستار شد و گفت: تمرکز برخی از امور در ستاد ضرورت ندارد و باید به گونه ای عمل شود که کارکنان عمده خدمات مورد نیازشان را بتوانند در محل خدمت اخذ و یا پیگیری نمایند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران شناسایی تمامی امور کارکنان و برنامه ریزی دقیق برای افزایش اختیارات معاونت های توسعه منابع انسانی مناطق، سازمان ها و شرکت ها جهت سرعت دادن و سهولت کار همکاران را یک ضرورت مهم خواند و افزود: به یقین تحقق این موضوع، سیاستگزاری و برنامه ریزی جامع را برای ساماندهی و رسیدگی بهتر به امور کارکنان شهرداری تهران تسهیل می نماید.

وی همچنین یکپارچگی و وحدت رویه در انجام فعالیت ها در تمامی حوزه های توسعه منابع انسانی از طریق تقویت هماهنگی و مشارکت اجزا را باعث بالندگی و پویایی سیستم دانست و از مدیران منابع انسانی خواست با هماهنگی و همدلی بیشتر زمینه های بهره وری بالاتر و افزایش رضایت همکاران را فراهم نمایند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: