جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 مهر 1395     
پرداخت 50 درصد از هزینه معاینه فنی تاکسی ها توسط سازمان تاکسیرانی

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص معاینه فنی تاکسی ها گفت: سازمان تاکسیرانی شهر تهران از سالهای گذشته یارانه ای به هزینه معاینه فنی تاکسی ها اختصاص داده است.

مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: در سال جاری نیز سازمان تاکسیرانی 50 درصد از هزینه معاینه فنی تاکسی ها را پرداخت می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: رانندگان تاکسی های مدل 85 تا 90 شهر تهران موظفند در سال دو بار نسبت به اخذ معاینه فنی خودرو اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه دو خط از مراکز معاینه فنی شهر تهران به تاکسی ها اختصاص داده شده است، اذعان داشت: با هماهنگی ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران و سازمان تاکسیرانی اقدام به اختصاص دو خط ویژه از مراکز معاینه فنی چمران و شکوفه به تاکسیرانان پایتخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: به همراه داشتن پروانه هوشمند تاکسیرانی در زمان مراجعه به مراکز معاینه فنی یکی از الزامات تاکسیرانان برای اخذ برگه معاینه فنی است.

ابراهیمی در ادامه عنوان کرد: میزان مراجعات تاکسیرانان در سال جاری به نسبت سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پایان با اشاره به پروسه نوسازی تاکسی های مدل 85 به پایین اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی با ارائه تسهیلات به دارندگان تاکسی مدل 85 به پایین و فرسوده اقدام به نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران کرده است تا در کاهش آلودگی ناشی از سوخت خودروهای با آلایندگی بالا مفید واقع باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: