جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مهر 1395     
اکران «یک روز بخصوص»

 

فرهنگ > سینما - پروانه نمایش فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان در حالی صادر شد که این کارگردان به زودی در مورد اکران فیلم و یا ارائه آن به جشنواره فیلم فجر تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان پروانه نمایش گرفت، اما هنوز تکلیف اکران آن این فیلم مشخص نشده است. اسعدیان که تهیه کننده «یک روز بخصوص» نیز است، درباره تصمیم اش برای نمایش این فیلم به «خبرآنلاین» گفت: «هنوز تصمیم قطعی در این باره نگرفتم و در حال بررسی شرایط برای اکران فیلم هستم.»

او افزود: «تا یک هفته دیگر تکلیف نهایی نمایش را مشخص می کنم، اگر نخواهم فیلم را اکران کنم طبیعتا آن را به جشنواره فیلم فجر خواهم فرستاد اما احتمال نمایش پیش از جشنواره نیز وجود دارد.»

مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار در نمایی از «یک روز بخصوص»

«یک روز بخصوص» فیلمی در ژانر اجتماعی است و داستانش درباره پسری به نام حامد است که باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است. اسعدیان این فیلم را بعد از 4 سال دوری از سینما مقابل دوربین برده است.

در این فیلم مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار، محسن کیایی، شیرین آقا کاشی، شیرین یزدان بخش با معرفی افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده، بازیگر خردسال: ایلیا نصر الهی حضور دارند.

اسعدیان که به عنوان مجری طرح در «سارا و آيدا» به کارگردانی مازیار میری حضور دارد، در مورد این پروژه گفت: ««سارا و آیدا» این روزها آخرین مراحل پیش تولیدش را پشت سر می گذارد و تا آخر این ماه جلوی دوربین می رود.»

«سارا و آیدا» فیلمی اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در تهران انجام خواهد شد. همچنین فضای این فیلم به «سعادت آباد» مازیار میری شباهت دارد.

داستان این فیلم سینمایی درباره سارا و آیدا دوستان صمیمی است که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: