جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مهر 1395     
همه آلایندگی‌ها مربوط به بنزین نیست

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: گزارش تحلیلی کیفیت بنزین آماده شده و در حال ارسال به سازمان‌های ذیربط است.

نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، در نشستی خبری به مناسبت روز جهانی استاندارد، با بیان این‌ که گزارش تحلیلی کیفیت بنزین آماده شده و امروز برای دستگاه‌های ذیربط ارسال می‌شود، گفت: همه آلایندگی‌ها مربوط به بنزین نیست، با وجود این‌ که اجباری برای ما وجود ندارد که به بحث گازوییل ورود پیدا کنیم، اما گزارش آن نیز در دست تحلیل بوده و تا چند روز آینده آماده می‌شود.

وی درباره‌ مشکلات برخی نازل‌های سوخت نیز افزود: در مورد نازل‌های سوخت بازرسی‌های دوره‌ای داریم، اما این شایعه که گفته شده نازل‌ها مشکلاتی مبنی بر کم‌فروشی دارند، صحت ندارد.

پیروزبخت با بیان این‌ که استاندارد یورو ۵ هنوز اجباری نشده است، تصریح کرد: خودروهایی که از گذشته تولید شده‌اند، نظارت می شود تا بتوانند استانداردهای جدید را کسب کنند، البته درباره قراردادهای جدید خودرویی که با کشورهای خارجی امضا می‌شود نیز مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد: با توجه به این‌ که اغلب این قراردادها با خودروسازان اروپایی است و استانداردهای اروپا با استانداردهای ایران مطابقت دارد، انطباق خودروهای تولید شده با استاندارد ایران به صورت، بندی نانوشته در این قراردادها وجود دارد.

وی ادامه داد: در زمان انعقاد قراردادها صحبتی با استاندارد نشد، اما پس از آن با سازمان استاندارد مشورت شد که بر این اساس، این سازمان به دنبال آن است که پیش از خروج خودرو از خط تولید، کارهای استاندارد آن به پایان رسیده باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: