جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 مهر 1395     
دانش آموز۶۸ساله+تصاویر

 

 شوق و علاقه به تحصیل انگیزه ای قوی برای یک پیرمرد 68 ساله اهل نپال ایجاد کرده و باعث شده تا وی با وجود سختی راه و مشکلات دیگر هر روز صبح خود را به کلاس درسش برساند


.باشگاه خبرنگاران جوان: کامی برس پیرمرد 68 ساله نپالی است که با وجود سن و سال بالا هنوز هم احساس جوانی کرده و به ادامه تحصیل مشغول شده است. او که در کودکی بخاطر فقر مجبور شد دست از تحصیل بردارد اکنون پس از فوت همسرش تنها شده و در تصمیمی جدی مشغول ادامه تحصیل شده تا به تنها آرزوی دوران کودکی خود که همانا شغل معلمی است برسد. تنها امکاناتی که او برای زندگی در اختیار دارد یک اتاقک در محوطه ای دور برای زندگی است که به سختی امکانات اولیه را دارد. 20 دانش آموز دیگر او را در این کلاس همرامی می کنند و به دوست 68 ساله خود لقب پدر نپالی را داده اند. پدر نپالی خوراک و تغذیه ای جز سبزیجات ندارد و ورزش را در برنامه هر روز خود دارد.

معلمی که به کامی آموزش می دهد از این تجربه عجیب خود می گوید و اینکه تا به حال به فردی تدریس نکرده که جای پدربزرگش باشد. وی می گوید درست است که کامی در یادگیری کمی از بچه های دیگر ضعیف تر است ولی انگیزه و علاقه بالای وی قابل تحسین است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: