جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 مهر 1393     
عملکرد خوبی برای ناوگان اتوبوس رانی می توانیم ارائه کنیم

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری  شهرداری نیوز ؛ مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص ارزیابی از برنامه ها و اقدامات  پیش بینی شده و در دست انجام در ناوگان  اتوبوسرانی  با توجه به آغاز سال تحصیلی گفت:  بر اساس برنامه هایی که ناوگان اتوبوس رانی برای هرچه بهتر برگزار کردن سال تحصیلی  در دستور کار قرار داده ، توانستیم بخش زیادی از برنامه ها را به مرحله عمل در آوریم .

مهندس پیمان سنندجی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت : تعداد زیادی از اتوبوس هایی که  به دلیل خرابی نیاز به تعمیرات داشتند و به همین دلیل از خدمت رسانی در ناوگان باز مانده بودند ، تعمیر شده و به  چرخه ناوگان بازگشت .

وی در ادامه افزود: به دلیل  برنامه ریزی دقیق که در ناوگان اتوبوسرانی لحاظ شد ، هر دو بخش دولتی و خصوصی ناوگان بسیار فعال عمل کرد . طبق آمار هایی که در خصوص عملکرد  اتوبوسرانی از طریق 1888 به دست آمد و نیز بر اساس گزارشات بازدید های میدانی ، وضعیت حضور ناوگان در زمان ترافیک صبحگاهی و زمان پیک مسافر و نیز در وقت تعطیلی مدارس و مراکز علمی ، سرویس دهی خوبی  ارزیابی  شد .

سنندجی  در خصوص راه اندازی خط جدید در پایانه شهید افشار خاطر نشان کرد: برای آغاز سال تحصیلی 93  ، راه اندازی خط جدیدی را در پایانه شهید افشار داشتیم که کامل کننده و متقاطع سه خط بی آر تی 3 ، 4 و 9 است . مسیر این خط از پایانه لاله در بلوار ارتش به پایانه شهید افشار در پارک وی است  و با توجه به عملکردی که در تبادل سفر های خطوط دیگر و امکان جابه جایی مسافر در مسیرهای شمال به جنوب در سه مقطع ایجاد می کند ، از عملکرد مناسب و کارایی برخوردار است .

وی در ادامه افزود: راه اندازی این خط برای ما بسیار اهمیت داشت و با استقبال خوبی هم مواجه شده است .

سنندجی در خصوص ارائه سرویس مدارس برای کودکان استثنایی گفت : راه اندازی  خط سرویس مدارس کودکان استثنایی یکی از اقدامات امسال شرکت واحد اتوبوس رانی بود که توانستیم در این طرح 54 مدرسه را درسطح شهر تهران مورد پوشش خدمات اتوبوسرانی قرار دهیم .

وی در ادامه افزود: در جلساتی که با رئیس آموزش و پرورش استثنایی داشتیم این اقدام مثبت و مناسب ارزیابی شد .

سنندجی در خصوص برنامه ها برای راه اندازی دو خط دیگر BRT  در مسیر های بزرگراه های رسالت و همت گفت : برای تکمیل مسیر های اتوبوس های تندرو در بزرگراه های رسالت و همت در حال اقدامات تشخیصی و کار شناسانه هستیم و در مسیر های جنوب شرق تهران نیز در حال راه اندازی خطوط اتوبوس برقی با توجه به زیر ساخت های موجود هستیم .

وی درادامه  با اشاره به برنامه شرکت واحد در خصوص نظافت اتوبوس ها و گذاشتن سطل زباله در فضای داخلی اتوبوس ها گفت: تمیزی تمام اتوبوس ها در دستور کار قرار گرفته و این اقدام از پایانه علم و صنعت به صورت پایلوت اغاز شد و برای انجام آن یک تیم ویژه نظافت در پایانه ها مستقر است و به محض ورود هر کدام از اتوبوس ها سریعا نسبت به نظافت داخل و بیرون اتوبوس ها اقدام می گردد.

سنندجی در خاتمه خاطر نشان کرد: تمیزی اتوبوس ها به معنای اصراف در آب نبوده و به شکل کاملا مناسبی این برنامه با درنظر گرفتن شرایط بحران و کمبود آب صورت می گیرد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: