جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 مهر 1393     
آخرین خبرازمناطق سیل‌زده

تسنیم: حسین درخشان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی روز گذشته در استان مازندران اظهار داشت: بر اثر بارش شدید باران در استان مازندران، شهرستان‌های چالوس و نوشهر و رامسر و همچنین، 3 روستای خرمنه علیا، سفلی و هوزکتی، متاثر و گرفتار سیل و آبگرفتگی شدند.

وی با اشاره به چگونگی امدادرسانی به سیل‌زدگان عنوان کرد: امدادگران در محل سیل و آبگرفتگی حضور پیدا کرده و به 140 نفر امدادرسانی کردند. همچنین، با کمک امدادگران 25 واحد مسکونی که به علت وقوع سیل گرفتار  آبگرفتگی شده بود، ‌از آب تخلیه شد.

به گزارش هلال احمر، درخشان در عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان استان مازندران 7 تیم امدادی شامل 35 نفر به همراه 5 دستگاه پمپ و لجن‌کش به سیل‌زدگان امدادرسانی کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر درباره سیل و آب‌گرفتگی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی توضیح داد: بارش شدید باران از عصر پنج شنبه 10 مهر در ارومیه آغاز شد و تا صبح روز بعد همچنان ادامه داشت که موجب جاری شدن سیل، گرفتگی معابر و منازل و گرفتاری تعداد زیادی خودرو در سطح شهر ارومیه شد.

وی بیان کرد : به این منظور 6 تیم عملیاتی شامل 35 امدادگر به همراه 5 دستگاه پمپ و لجن‌کش به سیل‌زدگان در ارومیه امدادرسانی کرده و 15 واحد مسکونی را از آب تخلیه کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به امدادرسانی به 130 سیل‌زده در ارومیه خاطرنشان کرد: امدادگران همچنین،در رهاسازی 50 خودرو از آب کمک کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: