جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 مهر 1395     
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران:
اجرای 277پروژه اجتماعی،فرهنگی طی 10سال اخیر+مناطقی که بیشترین پروژه ها را داشته اند

به گزارش گروه اخبار ماطق 22 گانه شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در تشریح اقدامات این سازمان در راستای توسعه اماکن اجتماعی و فرهنگی پایتخت از اجرای 277 پروژه منطقه ای و فرامنطقه ای خبر داد و گفت: بیشترین تعداد پروژه های کار شده در منطقه3 در راستای تبدیل اراضی عباس آباد به قطب فرهنگی و گردشگری و منطقه 12 به منظور حفظ بافت تاریخی و ارتقای کیفیت زندگی انجام شده است.

علیرضا جعفری با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی دارای دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری است، اظهارکرد: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی همواره با به کارگیري روش هاي مناسب، توسعه پایدار، افزایش غناي مهندسی و فرهنگی فضاهاي فرهنگی، مذهبی و ورزشی و رسیدن به سرانه استاندارد فضاهاي فرهنگی براساس مستندات طرح جامع را در اولویت کاری خود قرار داده و بر این اساس، طی 10 سال اخیر اقدام به احداث فضاهای فرهنگی بسیاری در مناطق کرده است.

وی اجرای 277 پروژه منطقه ای و فرامنطقه ای فرهنگی و اجتماعی را یکی از مهم ترین دستاوردهای این دوره از مدیریت شهری معرفی کرد و افزود: بیشترین تعداد پروژه ها در منطقه 3 انجام شد و این منطقه با 32 پروژه و اختصاص 11.55درصد از کل پروژه ها در رده اول توسعه فضاهای فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی گفت: منطقه 12 نیز با فاصله بسیار اندکی از منطقه 3 در رده دوم قرار گرفته است. به این معنی که در 10 سال اخیر 31 پروژه جدید در منطقه کلید خورد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

جعفری با یادآوری این نکته که 11.19درصد از کل پروژه های شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در قلب پایتخت اجرا شده است، تصریح کرد: در دوره اخیر مدیریت شهری 18 پروژه فرهنگی و مذهبی در مناطق 4 و 20 اجرا شده است و به دنبال آن سرانه فرهنگی این مناطق افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در ادامه به اجرای 54 پروژه مطالعاتی منتسب به مناطق پرداخت و گفت: به طور کلی، بیشترین تعداد پروژه ها در سطح منطقه 3 در راستای تبدیل اراضی عباس آباد به قطب فرهنگی و گردشگری  و منطقه 12 در راستای حفظ بافت تاریخی و ارتقای کیفیت زندگی انجام شده است.

جعفری پروژه هایی همچون برج پرچم جمهوری اسلامی ایران، چمن مصنوعی باشگاه آرارات، پردیس سینمایی ملت، کمک به توسعه و ساخت حوزه علمیه امام محمد تقی(ع)، موزه شهید بهشتی، خانه موزه شهید مطهری، باغ

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: