جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 مهر 1395     
ایجاد فضایی جدید برای توسعه رقابت پذیری در صنعت خودرو

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان با استفاده از ظرفیت ها موجود باید فضای جدیدی را ایجاد کنند تا شاهد افزایش رقابت پذیری در این صنعت باشیم.

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به اهمیت مشارکت خودروسازان داخلی در جریان همکاری های جدید اظهار داشت : یکی از مباحث مهمی که این روزها بسیار اهمیت دارد بحث هم افزایی مجموعه های مختلف صنعتی و تولیدی است.

وی گفت : هم اکنون بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا نیز به منظور اثرگذاری بهتر، پتانسیل بیشتری را جذب کرده و به سمت همکاری مشترک رفته اند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در صورتی که خودروسازان قصد رقابت در بازار را دارند باید تلاش کنند تا  سهم و جایگاهی که در بازار کسب نمودند را حفظ نمایند.

نعمتی با اشاره به مزیت های همکاری خودروسازان با یکدیگر، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هزینه تولید و سربار در صنعت خودرو بسیار بالاست مسلما هر گونه اقدامات مشترک در همکاری های جدید با شرکتهای خارجی می تواند این هزینه ها را به حداقل برساند.

عضو ناظر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نعمتی در خاتمه تصریح کرد: خودروسازان برای اینکه بتوانند به سهم ثابتی در بازار دست یابند باید با قدرت عمل بیشتری وارد شده و فعالیت نمایند چرا که در صورت ثبات در بازار به دنبال خنثی نمودن یکدیگر نخواهند بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: