جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 مهر 1395     
پرایدجان کودک۶ماهه راگرفت

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: واژگونی خودرو پراید در جاده نیشابور به کاشمر جان یک کودک 6 ماهه را گرفت و چهار نفر را راهی بیمارستان کرد.

خبرگزاری فارس: محمد شوروزی اظهار داشت: عصر جمعه یک دستگاه خودرو پراید در کیلومتر پنج جاده نیشابور به کاشمر واژگون شد که سریعاً سه دستگاه آمبولانس پایگاه‌های شهری اورژانس به صحنه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در هنگام رسیدن آمبولانس به خودروی واژگون، حال کودک شش‌ماهه خانواده به‌شدت وخیم ارزیابی شد و سریعاً اقدامات احیای قلبی ریوی شروع و کودک به بیمارستان اعزام شد ولی شدت جراحات به‌گونه‌ای بود که تلاش کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی برای نجات وی بی‌نتیجه ماند.
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور تصریح کرد: چهار مصدوم دیگر این تصادف نیز پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در صحنه تصادف شامل کنترل خونریزی، پانسمان و ثابت کردن شکستگی‌ها جهت ادامه درمان به بیمارستان 22 بهمن منتقل شدند.
شوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش وقوع حوادث در لحظات غروب و ساعات ابتدایی شب به رانندگان محترم توصیه می‌شود در این ساعات حتماً چراغ‌های خودرو را روشن نموده و با احتیاط کامل رانندگی نمایند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: