جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 مهر 1395     
اختصاص یک هزار و 100 دستگاه تاکسی به سرویس مدارس استثنایی شهر تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص سرویس مدارس استثنایی گفت: اختصاص سرویس مدارس به دانش آموزان استثنایی شهر تهران برای دومین سال پیاپی در حال انجام است.

مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: بودجه سرویس مدارس استثنایی از سوی شهرداری تهران به سازمان تاکسیرانی تخصیص داده شده لذا ارائه سرویس به این مدارس کاملا رایگان می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: 5 هزار دانش آموز استثنایی در شهر تهران وجود دارد که می توانند بدون پرداخت هزینه ای از سرویس های مدارس استفاده نمایند.

وی خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و 100 دستگاه تاکسی سرویس دهی به مدارس استثنایی پایتخت را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه 60 مدرسه شهر تهران و شهرری از این سرویس ها استفاده می کنند، اظهار داشت: در سال جاری سرویس دهی به مدارس استثنایی از طریق 9 شرکت تاکسیرانی صورت می گیرد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات سرویس مدارس به دانش آموزان کاملا رایگان است، بیان کرد: نظارت بر خدمات رسانی سرویس های مدارس برعهده سازمان تاکسیرانی پایتخت است.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پایان اذعان داشت: امیدواریم در سال جاری با همکاری مدارس، تاکسیرانان و والدین دانش آموزان خدمات ارزنده تری به دانش آموزان استثنایی ارائه گردد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: