جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 مهر 1395     
رشد 280 درصدی میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی پایتخت

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران گفت: میزان مراجعه به مراکز معاینه فنی در پنج ماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه در سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

سید نواب حسینی منش در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: به علت اجرای طرح  LEZ در شهریور ماه سال جاری میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی پایتخت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با بیش از 280 درصد رشد برآورده شده است.

وی با بیان اینکه میزان مراجعات روزانه به مراکز معاینه فنی حدود 3 هزار و 700 فقره است، تصریح کرد: برای تسهیل مراجعات متقاضیان به مراکز معاینه فنی در راستای طرح کاهش اقداماتی در دستور کار قرار گرفت.

وی در خصوص اقدامات برای مراجعات متقاضیان اظهار داشت: کلیه 29 خط معاینه فنی موجود در تهران فعال هستند و همچنین در شهرداری تهران اطلاع رسانی وسیعی در خصوص مراجعات به مراکز معاینه فنی جنوب شهر انجام و از طریق رسانه ها و خبرگزاری ها اشاعه داده شد تا مراکز شمالی پایتخت با ازدحام مراجعه کنندگان روبرو نشوند.

وی ابراز کرد: با اقدامات انجام شده در راستای میزان مراجعات شهروندان به مراکز معاینه فنی، میزان مراجعات در مراکز شمالی شهر در سال جاری نسبت به سنوات گذشته خلوت تر شده است.

وی اذعان داشت: با توجه به اجرایی شدن سامانه یکپارچه معاینه فنی سیمفا در صورتی که برخی از شهروندان برای اخذ معاینه فنی به شهرستانهای تابع و اطراف پایتخت مراجعه کنند، معاینه فنی آنها مورد تایید بوده و از اعتبار لازم برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شلوغ ترین مرکز معاینه فنی مربوط به مرکز بیهقی و مرکز چمران در شهرری خلوت ترین مرکز معاینه فنی پایتخت است.

حسینی منش در ادامه عنوان کرد: از ابتدای مهرماه با ورود خودروهای فاقد معاینه فنی به محدوده زوج و فرد پیامک اعمال قانون تخلف و جریمه 50 هزار تومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران در پایان اضافه کرد: مراکز نیایش، آبشناسان، بیهقی و سراج چهار مرکز معاینه فنی شلوغ پایتخت هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: