جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 مهر 1395     
آماده‌باش پلیس برای عزاداران حسینی

خبرگزاری تسنیم: سردار حسین ساجدی‌نیا درباره برنامه‌های پلیس تهران بزرگ برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری حضرت امام حسین(ع) در محرم امسال اظهار کرد: تمهیدات بسیار خوبی برای بحث ترافیکی و انتظامی عزاداران حسینی اندیشیده شده و تمامی پیش‌بینیهای لازم به‌منظور کنترل نقاط ترافیکی انجام گرفته است.


به گفته وی تمامی سعی و تلاش نیروی انتظامی تهران بزرگ در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای هیئتهای مذهبی و عزاداران حسینی است.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم مباحث ترافیکی و به‌ویژه رفت و آمد هیئتها  و دسته‌های عزاداری را تسهیل کنیم و در این زمینه نیز نیازمند همکاری و همراهی هیئتهای مذهبی هستیم که البته جلسات مناسبی را با هیاتها داشته‌ایم تا روان‌سازی ترافیک و نظم‌بخشی به‌طور کامل انجام پذیرد.

ساجدی نیا با بیان اینکه  ساعت شروع و پایان دسته‌های عزاداری را سازمان تبلیغات اسلامی تعیین می‌کند، گفت: پلیس تهران بزرگ از شامگاه پنجم  تا 12 محرم‌الحرام در آماده‌باش کامل خواهد بود و تامین امنیت، نظم و آرامش دسته‌های عزاداری و عزادران حسینی در خیابانها و معابر پایتخت را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: گشتهای نیروی انتظامی تهران بزرگ در  ایام عزاداری ماه محرم‌الحرام و دهه نخست عزارداریها در آماده‌باش کامل خواهد بود و  افزایش می‌یابد البته حضور گشتهای انتظامی در شبهای تاسوعا و عاشورای حسینی در محلات و کنار عزارداران محسوس‌تر خواهد شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: تمامی پیش‌بینیهای لازم برای دسته‌های عزارداری و ترافیک اندیشیده شده و نیروی انتظامی تهران بزرگ در کنار عزاداران حسینی خواهد بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: