جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 مهر 1395     
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد:
افزایش 20 درصدی سرویس مدارس نسبت به سال گذشته

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه سرویس مدارس نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است بر لزوم استاندارد سازی سرویس مدارس تاکید کرد.

مازیار حسینی با اشاره به اهمیت تردد سرویس مدارس درنیمه دوم سال  گفت : امسال تفاهم نامه ای بین آموزش وپرورش ،پلیس راهور و شهرداری تهران درراستای استاندارسازی سرویس مدارس بسته شد.

حسینی افزود: سازمان تاکسیرانی وشرکت واحد اتوبوسرانی تلاش ویژه ای در جهت مناسب سازی واستانداردسازی سرویس مدرسه انجام دادند.

وی همچنین با اشاره به افزایش سرویس مدارس نسبت به سال گذشته،گفت: امسال 18هزار  برچسب سرویس مدرسه بعد از طی پروسه ای در اختیار رانندگان سرویس مدارس گذاشته شد .

به گفته معاون حمل و نقل و رتافیک شهرد اری تهران، همه رانندگان سرویس مدارس از نظر جسمی و روانی ارزیابی شده و دوره آموزشی شش ساعته را در دانشکده تاکسیرانی طی کرده اند.

حسینی با تاکید بر ضرورت این آموزش ها به رانندگان سرویس مدارس گفت: رانندگان سرویس مدارس آموزگارانی هستند که رفتارهای ترافیکی را به دانش آموزان آموزش می دهند، بنابراین نوع رفتار و طرز تردد آنان در خیابان های شهر از هر جهت حائز اهمیت است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه همکاری و استقبال مدیران مدارس درافزایش کمیت وکیفیت سرویس مدارس موثر است ،گفت : اگر همکاری و استقبال خوبی از سوی مدارس وجود داشته باشد ما می توانیم سرویس مدارس را از 18 هزار دستگاه به 30 هزار دستگاه افزایش دهیم اگرچه امسال نیز سرویس مدارس نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد یافته است.

وی تاکید کرد: تردد سرویس مدارس نیازمند تحول بنیادی است زیرا در همه جای دنیا سرویس مدارس دانش آموزان با رنگ ویژه مشخص شده اند تا ایمنی دانش آموزان تامین شود. به گفته حسینی نکته مهم این است که زمانی که سرویس مدرسه توقف می کند ،اتومبیل های دیگر باید دقت و توجه مضاعفی را در رفتار ترافیکی خود اعمال کنند زیرا هر لحظه ممکن است کودکی رفتار پیش بینی نشده ای را انجام دهد و شرایط خطر آفرینی محیا شود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: