جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 مهر 1395     
هوشمندسازی تاکسی های نو در شهر تهران از خرداد ماه بصورت جهشی در حال انجام است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی پایتخت گفت: روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران از خرداد ماه سال جاری به صورت جهشی در حال انجام است.

میثم مظفر در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با بیان اینکه روند نوسازی خودروهای کاربراتوری در حال انجام است، افزود: خوشبختانه سازمان تاکسیرانی با همکاری کلیه دستگاههای ذیربط تاکنون موفق به نوسازی بیش از 6 هزار دستگاه تاکسی فرسوده پایتخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به حذف تاکسی های پیکان از ناوگان تاکسیرانی پایتخت تصریح کرد: حذف تاکسی های پیکان یکی از برنامه های جدی سازمان تاکسیرانی است که در دستور کار اجرایی این سازمان قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: تاکنون یک هزار دستگاه تاکسی مدرن مطابق با استانداردهای روز اروپا با سرمایه گذاری بخش خصوصی وارد ناوگان تاکسیرانی پایتخت شده است.

مظفر در خصوص مزایای تاکسی های مدرن خاطرنشان کرد: تاکسی های نو مجهز به سیستم هوشمند هستند لذا پرداخت کرایه در این تاکسی ها به صورت الکترونیک انجام می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پایان با اشاره به نصب سیستم GPS و AVM و همچنین سیستم پرداخت و محاسبه الکترونیک نرخ کرایه در تاکسی های نو بیان کرد: امیدواریم با بهره برداری کلیه طرح های اجرایی در سازمان تاکسیرانی پایتخت شاهد تغییری شگرف در چهره ناوگان فرسوده شهر باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: