جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 مهر 1395     
ثبت نام 650 دستگاه مینی بوس فرسوده در طرح نوسازی تاکنون

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ثبت نام بیش از 650متقاضی در طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده تهران خبر داد .

پیمان سنندجی با اشاره به اینکه از شنبه 13شهریور ماه ثبت نام برای نوسازی مینی بوس های فرسوده آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از 650نفر از دارندگان مینی بوس های فرسوده با مراجعه به سایت ثبت نام مربوطه نسبت به انجام پیش ثبت نام طرح نوسازی ناوگان فرسوده مینی بوسرانی تحت نظارت شرکت واحد اقدام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در شهر تهران 1250 دستگاه مینی بوس تردد دارد که بالغ بر 1100 دستگاه آن فرسوده بوده است، تصریح کرد: برابر مصوبه دولت در طرح جدید نوسازی مینی بوس های فرسوده، مالکان مینی بوس های فرسوده می توانند در صورت تمایل خودروی فرسوده خود را با تاکسی جایگزین کنند و یا مینی بوس را با مینی بوس نوسازی کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه ثبت نام تا پایان 15 مهرماه ادامه دارد، گفت: پس از اتمام مراحل ثبت نام و بسته شدن سایت، در مرحله دوم اسقاط مینی بوس ها و تحویل خودرو انجام می شود.

به گفته سنندجی در این طرح شهرداری ۲۰میلیون تسهیلات بلاعوض پرداخت کرده و۱۰میلیون نیز گواهی اسقاط مینی بوس هاست به طوری که مالکان با پرداخت مبلغ اندکی می توانند معادل مینی بوس فرسوده شان را یک تاکسی صفر کیلومتر نوسازی کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: