جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مهر 1395     
«رستاخیز» محرم اکران نمی‌شود

فرهنگ > سینما - ایرنا نوشت: مدیرعامل سازمان سینمایی می‌گوید به دلیل به توافق نرسیدن با تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «رستاخیز» این فیلم به طور قطع در ماه محرم اکران نمی‌شود و برخلاف گفته‌ها، مشکل اصلی آن نمایش چهره حضرت عباس (ع) نیست.
 

حجت الله ایوبی روز دوشنبه در حاشیه رونمایی از مجموعه دوم لوح فشرده فیلم های مقاومت در موسسه رسانه های تصویری گفت: هنوز به ایده ای بر سر اکران فیلم رستاخیز توافق نشده است.

وی در جمع خبرنگاران تاکید کرد: مشکل اصلی این فیلم در حال حاضر این است که این فیلم حدود یکسال در نوبت اکران بوده و اکران نشده است و قبل از نمایش باید مسائل مالی و حقوقی آن حل شود.

ایوبی افزود: البته پیشنهادها و گمانه زنی ها برای چگونگی به نمایش درآمدن شخصیت حضرت عباس(ع) فعلا در اولویت نیست و در مرحله اول باید مسائل حقوقی و درخواست های صاحبان ایرانی فیلم حل شود.

مدیرعامل سازمان سینمایی تصریح کرد: با تماس های تلفنی که با مالکان خارجی و داخلی فیلم داشتم بعید می دانم که این فیلم حتی به اربعین یا حتی ماه های آینده برسد.

 ساخت فیلم‌هایی علیه داعش

ایوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در اکران سال جاری، دو فیلم درباره منافقین و پنج فیلم در حوزه دفاع مقدس داشتیم.
وی تاکید کرد: از اهالی سینما برای ارائه طرح های سینمایی درباره داعش دعوت کردیم و از فیلمسازان و کلیه کسانی که در این باره طرحی دارند درخواست کردیم تا پروژه های خود علیه داعش را برای ساخت به ما ارائه کنند و ما با اولویت از آنها حمایت می کنیم به خصوص به سوژه هایی که در آن به کشتار کودکان و جنایات تکفیری ها پرداخته شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: