جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 مهر 1393     
10 هزار متر مربع فضای فرهنگی آموزشی در منطقه 22 آماده بهره برداری است

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،نزدیک به 10 هزار متر مربع فضای فرهنگی در قالب 3 سرای محله در قطب تفریحی گردشگری آماده بهره برداری است.

عملیات احداث سراهای محله های 4، 6 و 7 که با عنوان سرای محله نسیم، سرای محله مدرسه و سرای محله شهید باقری از سال 89 توسط حوزه فنی و عمرانی منطقه 22 آغاز شده بود، در نیمه اول امسال به پایان رسیده و اکنون نزدیک به 10 هزار متر مربع فضای فرهنگی آموزشی به جمع دیگر سرانه های فرهنگی منطقه 22 افزوده می شود.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: « این اقدام با هدف تکمیل سرانه های فرهنگی اجتماعی، آموزشی و تفریحی منطقه صورت گرفته و هر یک از سراهای احداث شده دارای کاربری هایی چون کتابخانه، کلاسهای آموزشی، خانه بهداشت، خانه کودک، آمفی تئاتر با ظرفیت 150 تا 160 نفر سایت کامپیوتری و ... است. منطقه 22 همچنان در حال شکل گیری است و شهرداری منطقه سعی دارد با تامین سرانه های مورد نیاز شهروندان بعنوان زیرساختهای منطقه، شرایط رفاه و آسایش ساکنان این محدوده از تهران را فراهم کند. »

سرای محله نسیم در 2800 مترمربع مساحت زیر بنا و 4 طبقه، سرای محله مدرسه با 4 هزار متر مربع مساحت زیربنا و 4 طبقه و سرای محله شهید باقری با 3500 مترمربع مساحت زیربنا و 4 طبقه از جمله پروژه های منطقه 22 هستند که در نیمه اول سال 93 آماده بهره برداری شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: