جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مهر 1395     
سردار حسینی خبر داد:
اجرای مجدد نظارت مکانیزه بر طرح LEZ طی چند روز آتی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازری شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص توقف نظارت مکانیزه دوربین ها بر اجرای طرح LEZ گفت: هیچگونه توقفی در اجرای طرح LEZ صورت نگرفته البته توقف نظارت مکانیزه بر دوربین ها از سوی پلیس راهور برطبق صدور ابلاغیه و تشخیص دلایل موجه بوده است.

سردار تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و نگرانی مردم از وجود صف های طولانی در مراکز معاینه فنی افزود: پس از وقفه در اجرای نظارت مکانیزه دوربین ها، کنترل جرایم معاینه فنی رانندگان به صورت دستی توسط همکاران ما انجام شده است.

سردار حسینی با بیان اینکه این وقفه موقت تا 10 روز اعتبار دارد، تصریح کرد: در طی چند روز آتی نظارت مکانیزه بر دوربین های کنترل معاینه فنی مجددا شروع می شود و اجرای طرح LEZ بدون هیچگونه نقصی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه اذعان داشت: وقفه موقت نظارت مکانیزه بر دوربین های معاینه فنی توسط پلیس راهور انجام شده و سایر ارگانها در این زمینه هیچگونه دخالتی نداشته اند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: اقدام ما در وقفه نظارت مکانیزه بر دوربین های کنترل معاینه فنی تنها در راستای رضای خدا و توجه به شرایط کنونی مردم بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: