جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مهر 1395     
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در سومین جشنواره تاکسیرانان برتر:
تاثیر مثبت برگزاری جشنواره تاکسیرانان برتر در ارتقای سطح رفتاری و عملکرد حرفه ای تاکسیرانان

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در سومین جشنواره تاکسیرانان برتر که با حضور شهردار تهران با حضور شهردار و فرماندار شهر تهران، فرمانده پلیس راهور ناجا، و کلیه مسئولین ذی ربط و تاکسیرانان پایتخت برگزار شد، گفت: جشنواره تاکسیرانان برتر برای ارائه رویکرد و هدفی خاص در زمینه الگوهای رفتاری و عملکرد حرفه ای مناسب تاکسیرانان برگزار شده است.

میثم مظفر در ادامه این جشنواره با بیان مزایای برگزاری جشنواره مذکور افزود: برگزاری سومین جشنواره تاکسیران برتر در ارتقاو رشد سطح فرهنگ رفتاری تاکسیرانان موثر بوده و موجب ارائه الگوهایی مناسب به سایر تاکسیرانان شهر تهران خواهد شد.

وی در ادامه با بیان تاثیر مثبت انتخاب تاکسیران برتر در ارتقای شان و منزلت اجتماعی تاکسیرانان تصریح کرد: تاکسیرانان شهر تهران روزانه مسئولیت جابجایی 4 و نیم میلیون مسافر را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خلق جزو افضل اعمال است، بیان کرد: ارتقای رفتار و سطح عملکرد حرفه ای تاکسیرانان و همچنین ارتقای منزلت اجتماعی این قشر از جمله رویکردهای فرهنگی برگزاری این جشنواره می باشد.

وی با اشاره به تاسیس دانشکده تاکسیرانی اظهار داشت: در چند سال گذشته برای نخستین بار اقدام به تاسیس دانشکده علمی کاربردی و مرکز آموزشی تاکسیرانی شهر تهران شد که این عمل گامی موثر در رشد سطح فرهنگی و اجتماعی تاکسیرانان بوده است.

مظفر با بیان اینکه دانشکده علمی کاربردی تاکسیرانی شهر تهران اولین دانشگاه و مرکز آموزشی تاکسیرانی در سطح خاورمیانه است، عنوان کرد: دانشکده تاکسیرانی شهر تهران ارائه دهنده آموزشهای حرفه ای به تاکسیرانان است لذا در این دانشکده امکان ادامه تحصیل دانشگاهی برای تاکسیرانان فراهم شده است تا به شکل حرفه ای با آموزه های این حوزه آشنا شوند.

وی با بیان اینکه در طی چندسال گذشته رشته کاردانی حرفه ای تاکسیرانی در دفترچه کنکور قابل مشاهده است، اذعان داشت: در سال گذشته دوره های آموزشی انضباط ترافیکی و خط سفید برای 53 هزار نفر از تاکسیرانان برگزار شد البته در سال جاری آموزشهای تخصصی سرویس مدارس به 18 هزار راننده سرویس مدرسه در دانشگاه مذکور ارائه گردید.

وی با اشاره به اینکه اکنون آموزش رانندگان فرودگاه مهرآباد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: برگزاری کلاسهای آموزشی تخصصی به کلیه تاکسیرانان در حال انجام است زیرا ارائه این آموزشها در تغییر و ارتقای رویکرد آموزشی و فرهنگی تاکسیرانان موثر بوده و امیدواریم در سالهای آتی شاهد ارائه خدمات حرفه ای به شهروندان از سوی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران باشیم.

وی در ادامه این جشنوازه در خصوص حذف خودروهای فرسوده از ناوگان تاکسیرانی گفت: در سال جاری نسبت به خروج 6 هزار دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان تاکسیرانی اقدام شده است و امیدواریم این تعداد تا پایان سال جاری به خروج و نوسازی 10 هزار دستگاه تاکسی افزایش یابد.

مظفر با بیان اینکه در شرایط کنونی با نوسازی سازمان تاکسیرانی شهر تهران امکان سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در این حوزه فراهم شده است، ابراز داشت: کلیه طرح ها و اقدامات اجرایی برای ارتقای خدمات رسانی سازمان تاکسیرانی انجام شده است و امیدواریم که با ارائه این آموزشها خدماتی شایسته از سوی تاکسیرانان به شهروندان ارائه گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پایان سومین جشنواره تاکسیرانان برتر افزود: امیدواریم برگزاری این جشنواره موجب ترویج قانونمداری، مشتری مداری، امانت داری، ایثار و فداکاری، توجه به رزق حلال و برکت و مسئولیت پذیری بین تاکسیرانان شود لذا تحقق این امر سبب رشد و شکوفایی ناوگان تاکسیرانی پایتخت نسبت به سالهای گذشته گردد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: