جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 مهر 1395     
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خبر داد:
با تدبیر شهردار تهران ورزش کارکنان صددرصد رایگان شد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، روز گذشته (10مهرماه) مراسم اهدای کارت نقره ای ورزش شهروندی به کارکنان شهرداری تهران با حضور معاون توسعه منابع انسانی، معاون اموراجتماعی و فرهنگی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، جمعی از مدیران رفاه، ورزش و تربیت بدنی مناطق 22 گانه و مدیران مجموعه های ورزشی پایتخت در محل آکادمی ورزش شهروندی برگزار و طی آن تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان ورزش شهرداری و اداره کل رفاه شهرداری تهران منعقد شد.

معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، سید جعفر تشکری هاشمی در این مراسم با اشاره به اینکه رسیدگی به سلامت و رفاه پرسنل، همواره یکی از دغدغه های ما در شهرداری تهران است، گفت: ورزش یکی از تفریحات و خدماتی است که شهرداری تهران برای کارکنانش در نظر گرفته است؛ گرچه در پایتخت مجموعه های ورزشی شهرداری تهران فعالیت دارند اما بسیاری از کارکنان به مانند عموم شهروندان و حتی شاید کمتر از آنها از امکانات این مجموعه ها استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه فضای کار سنگین، پراسترس و ساعات کار طولانی در شهرداری سبب شده  سرانه  ورزش پرسنل شهرداری بسیار اندک باشد، گفت: ارایه کارت نقره ای ورزش، بهانه خوبی برای ورزش و تفریحات سالم کارکنان فراهم شده تا با سهولت و آرامش خاطر بیشتری در مجموعه های ورزشی پایتخت حاضرشوند که در این صورت سرانه ورزش پرسنل شهرداری نیز افزایش خواهد یافت .

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه بهره مندی بیشتر از امکانات ورزشی یکی از خواسته های  کارکنان بوده است، تصریح کرد: کارت نقره ای ورزش، تحقق خواسته همکاران و مطالبه شهردار تهران از این معاونت است، بطوریکه بیش از 21 هزار همکار رسمی و قراردادی مناطق 22 گانه و واحد های غیر مستقل شهرداری تهران می توانند با در دست داشتن کارت نقره ای ورزش به همراه 2 نفر از اعضای خانواده ی خود ( فرزندان ) بصورت رایگان از تفریحات ورزشی استفاده کنند .

تشکری هاشمی اظهار داشت: کارت های نقره ای ورزش دارای 250 هزار تومان اعتبار بوده که تمامی کارکنان رسمی و قراردادی مناطق 22 گانه و واحد های تابعه غیر مستقل شهرداری تهران میتوانند از آن بهره مند شوند ، این در حالیست که در صورت ضرورت سقف مبلغ یاد شده متناسب با نیاز همکاران افزایش خواهد یافت .

به گفته وی شرکت ها و سازمان های مستقل شهرداری نیز می توانند با انعقاد تفاهم نامه ای مشابه از خدمات کارت نقره ای برای پرسنل خود استفاده کنند .

معاون شهردار تهران در ادامه از اقدامات جدی این معاونت در راستای ساماندهی وضعیت نیروهای قراردادی ، تعاونی های مسکن و پوشش های بیمه ای درمانی خبر داد و گفت : با ارایه کارت نقره ای ورزش گام بلندی بنا نهاده ایم تا شادابی و طراوت نهاد شهرداری تهران  را در سایه ی تندرستی و سلامت همکاران تضمین کنیم .

وی تصریح کرد: تمامی کارکنان قرار دادی و رسمی مناطق 22 گانه و واحدهای تابعه غیر مستقل شهرداری تهران می توانند از طریق سامانه اداره کل رفاه شهردار تهران نسبت به ثبت نام و دریافت کارت نقره  ای ورزش اقدام کنند ، همچنین استفاده کارکنان از دورهای آموزشی ورزش ، در مجموعه های ورزشی وابسته با 50 درصد تخفیف ارایه می شود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: