جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 مهر 1395     
آمورش رانندگان بار و کالا در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک تهران قرار گرفت

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران گفت: روند آموزش رانندگان حمل و نقل عمومی تهران از سال 94 آغاز شده و بر اساس این پروسه در مرحله اول به 80 هزار نفر از تاکسیرانان و در مرحله دوم به 10 هزار نفر از رانندگان اتوبوس آموزش داده شد.

سید مهدی میرزایی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: در حال حاضر روند آموزش رانندگان بار و کالا در حال بررسی است و مقرر شده بعد از آموزش رانندگان آژانس، آموزش این قشر پیگیری شود.

وی اذعان داشت: آموزش به آژانس ها در فازهای مختلفی انجام می گیرد لذا در فاز اول تعداد 1700 موسسه در پهنای سه گانه تهران (شمیرانات، اتحادیه مرکزی و شهرری) شناسایی شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: تاکنون به 6 هزار نفر از رانندگان شهرری و شمیرانات آموزش های لازم داده شده همچنین تا اواخر شهریور ماه سال جاری آموزش 26 هزار نفر از رانندگان بخش اتحادیه مرکزی به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه رانندگان بار و کالا طیف وسیعی از رانندگان وسایل نقلیه سبک، سنگین و نیمه سنگین را در برمی گیرند به همین دلیل با معاونت بار و کالا مکاتبات لازم را انجام داده ایم تا لیست کلیه رانندگان، اتحادیه ها و مراکز بارگیری را در اختیار ما قرار دهند و هنوز این اطلاعات تکمیل نشده و در حال بررسی است.

معاون آموزش سازمان ترافیک در پایان اضافه کرد: توجیه رانندگان این طیف و جمع آوری و تشکیل بانک اطلاعاتی رانندگان بار و کالا اندکی زمان بر و نیازمند همکاری ارگان های مربوطه است ولی روند آموزش این گروه در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک قرار دارد و پیش بینی شده پس از انجام مطالعات و برنامه ریزی های مربوطه آموزش این قشر به مدت 6 الی 8 ماه طول خواهد کشید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: