جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 مهر 1395     
عاشوری تاکید کرد:
لزوم حمایت مجلس و دولت از هر گونه طرح در جهت کاهش آلودگی هوای تهران

به گزارش گروه نگاه پارلمان شهر شهرداری نیوز، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت : با کنترل خودروهای شخصی و عمومی و معاینات فنی اجباری که در طرح جامع کاهش آلودگی هوا پیش بینی گردیده، قطعا می توان درصد مهمی از آلودگی هوای تهران را کاهش داد.

ناصر عاشوری در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : امروز حیات تهران به عنوان پایتخت و شرایط خاصی که به لحاظ تراکم جمعیت و حجم تردد خودروهای شخصی و عمومی دارد وابسته به هوای سالم است.

وی اظهار داشت : برای کنترل وضعیت هوای تهران و کاهش آلودگی  باید بین کلیه دستگاههای ذی ربط  تعامل و همکاری لازم وجود داشته باشد در غیر این صورت  طرح جامع کاهش آلودگی هوای تهران ( LEZ) طرح ملی و موفقی نخواهد بود.

وی تصریح کرد : در صورتی که خللی در اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوای تهران ( LEZ ) ایجاد شده است باید با هماهنگی مسئولان این مشکل حل شود تا آلایندگی  که امروز تهران را تهدید می کند و روز به روز به مرز خطرناکی نزدیک می شود در حد ممکن کنترل شود .

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت : قطعا هر بخش و مجموعه ای می تواند نقش آفرینی را در این زمینه و اجرای این طرح داشته باشد ، شهرداری و سازمان حمل و نقل و ترافیک به نوعی و پلیس نیز به نحوی دیگر و دیگر دستگاهها و ارگان های مربوطه هریک می توانند دراین راستا همکاری داشته و نقش موثری را در کاهش آلودگی هوای تهران ایفا نمایند .

وی با توجه به عدم همکاری برخی دستگاههای نظارتی در اجرای این طرح گفت : قطعا هر گونه اختلاف نظر و عدم هماهنگی که در اجرای طرح LEZ ایجاد شده ، جزئی و قابل رفع است.

وی تصریح کرد : امید است این اختلافات کوچک رفع شود و این طرح با همکاری خوب دستگاههای مجری به درستی به پیش برود.

وی در ادامه بر حمایت مجلس و دولت از هر گونه طرح در جهت کاهش آلودگی هوای تهران تاکید کرد و اظهار داشت : مجلس و دولت نیز قطعا در کنار یکدیگر از طرح های که در جهت کاهش آلایندگی هوا و حفظ سلامت شهروندان اجرایی می شود حمایت خواهد کرد.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: